Tjenixen tjejer!
Vi är klara med vigesel programmen, ha ha men jag har skrivit fel i dem, men det struntar jag i nu, det får vara fel för det finns inte en tid i världen att jag hinner. Har fortfarande inte kommit igång med festprogrammet. Har börjat skriva lite om alla personerna med det var ju lättare sagt än gjort. Lite roliga anekdoter som barn har sagt har vi dock med redan samt vett och etikett biten... hmmmm sa till min kille att han skulle ta med datorn hem igår, men vi gick ut på långpromenad i stället, så i kväll ska det fasen bli av!
Skor har jag fått av svärmor, men det kändes som jag blev jätte lång i dem, så jag lämnade dem till den skomakare för att han skulle kapa klacken idag. Han säger att det inte går att ta mer än 1 cm, skit, jag kommer vara längre än m2b i så fall. Tar de mer kommer skon stå upp framme till, grrrrrr. Har ett par jätte gamla hemma, men de är fruktansvärt ful (dock skönta) och det hinns inte med att gå in ett par nya!
Underkläder hittade jag på Lindex, på rea. Så nu har jag iaf trosa, stumpeband och vita strumpor till samt en bh, dessvärre var bhn slut i min storlek, och det fanns bara 70c kvar, det har jag inte, kan inte andas, men jag hörde att man kunde köpa till en lite snutt att haka fast i knäppningen, så det blir ett projekt nästa vecka, då jag äntligen har semester, men det blir väl mest stress första semester veckan!
Kan som sagt inte för alla smör i småland fatta att det är 12 dagar kvar, det känns helt overkligt. Tiden har gått såååå fort! HJÄLP! Men förhoppningsvis så går även slut tampen bra. Man har ju i af vant sig vid tanken lite pga att BT surfande.
Hur går det för er andra???
KRAM