19 augusti - ny tråd
Jag väntar på min möhippa med, jag kan inte för allt smör i småland räkna ut när det blir, trodde det skulle bli den 15/7 för en kompis som bor i Boston är hemma och ska komma hem till mig då sa hon... men sen vet jag att min tärna antagligen (hon sa det i allafall) ska vara i Båstad då, det är tennisveckan...så jag färdade bort det, den 22/7 vet jag att en annan av mina bästa kompisar är på bröllop, så nu har jag fått för mig att det blir antingen den 29/7 eller den 5/8.
Vi håller på med vigselprogrammet nu och placeringskorten, det blir klistra och klippa i kväll. Festprogrammet blir det sista vi ska göra. Men vi hoppar allt vad sång heter och kör bara roliga anekdoter om bröllop och äktenskap som barn säger, menyn så klart och gästpresentation och lite roliga förhållningsregler.
Väntar på några svar till, som vi har gett dispans, eftersom några hade svårt med barnvakt och vissa skulle föda barn i dagarna, så vi blir i allafall minst 90 stycken. Spännande.
Hoppas nu bara inte det regnar den 19/8, jag har planerat allt efter en sol från klarblå himmel!