Inlägg från: becciz |Visa alla inlägg
  • becciz

19 augusti - ny tråd

Tack så jättemycket för ert stöd det hjälper lite i alla fall. saken är den att jag aldrig har sagt ifrån och alltid tänkt på dom och svalt och savlt. men nu har jag fått nog det värsta är att jag bryr mig om det och det är det jag är rädd att jag ska göra på bröllopsdagen och att den kommer handla om dom istället.
    Vi vill inte ha detta nu innan bröllopet det känns så onödigt.
    Att det ska vara så svårt! Det känns ju extra jävligt när man har ställt upp för dom och varit ett stöd och dom fortsätter trampa på mig. Vår relation är helt och hållet på min bekostnad.
    Men efter bröllopet är det slut,då är det dags att becci tänker på sig själv för en gång skull tills dom kan bete sig ordentligt.
    Tack för att ni finns!!

Nu ska jag se till att komma i bröllopshumöret igen!
    Och så är set möhippa på lördag och den ska dom inte få förstöra fast dom avslöjade den men jag för spela överraskad!

• becciz

Tack alla för ert otroliga stöd och vänliga ord, ni är helt underbara människor
    Vi pratade med hans mamma igår och hela familjen är helt rubbade men det är åtminstånde relativt god stämmning på bröllopet dom kommer och ska vara trevliga!

Efter bröllopet ska allt redas ut och vi sägar att vi inte tänker ha det så här mer. Det är slut på att dom bara tänker på sig själva!
    Jag har fått tillbaka börllops lusten och glödjen och min älskling är helt underbar som han ställde upp för mig.
    Så TACK alla igen!

angelici-81
    Jag tyckte du gjorde rätt och dessutom gulligt av dig! klart han ska ha en svensexa,lite tamt av vännerna att inte ta tag i det bara.

• becciz

OJ vad snyggt det blev, jag blev av med texten,jag är en klippa när det gäller datorer

The Runaway Bride Jag brukar sätta upp benet på toastolen och då kommer man åt att knäppa där bak,man får spänna ut dom lite så dom är så långa så möjligt.

Vi ska färdigställa både fest och kyrkprogram idag sen ska jag bara ringa festlokalen och bestämma och lämna besked till bandet när dom ska vara på plats och när dom kan ställa upp sina saker.

Sen är vi klara!!! Jippi. Fast det kommer ju alltid små saker så jag tror inte man blir klar innan bröllopet överhuvudtaget eller vad tror ni?

• becciz

Famijlen har lyckats hålla det hemligt tills iförrgår mamma försa sig eftersom hans syster inte ville passa barnen på lördag på min möhippa. hum mamma blev jätteledsen men jag lungna henne att jag är en toppen skådespelare. men jag vet ju inte när dom kommer så reaktionen man får blir äkta ändå.

Jag är bara glad att jag får någon det ska bli så kul!!

• becciz

Dom ringde från guldsmeden nu,ringarna är klara så sambon ska hämta dom efter jobbet. Oh vad jag längtar att få se dom hoppas den är lika fin som på bilden.

• becciz

Närvi pratade om hur vi skulle ha det med löftena så tyckte min blivande att vi skulle repetera efter prästen. Men när vi träffade henne så tyckte hon att det blir mycket finare om man säger löftena utan henne.
    Men hon lungnade honom med att hon har en fusklapp till oss i sin pärm som hon håller så vi kan se den om vi skulle komma av oss i kyrkan.

Jag och min syster var på ett bröllop förra månaden där bruden bara fick fram brudgummens namn sen var det stopp.
    Min syster såg inte så bra och slog till mig på armen och sa, Vill hon inte gifta sig eller? jag svara du är ju knäpp,hon gråter ju! Min syster som ska vara tärna till mig varnade mig att jag inte fick göra så och hur lätt tror hon det är
    Hon har aldrig gift sig. Vi får väl se hur det går, själv brukar min röst alltid försvinna så jag sväljer halva meningen när jag blir nervös.

• becciz

Oj nu blev jag lite nervös,jag har helt glömt bort när vi fick pussas. Vi pratade om det i kyrkan och prästen sa att jag kommer inte säga till utan ni får tänka på det själva ,och så har jag glömmt det.

CicciL var ska ni någonstans i Thailand?
    Jag vet att vi åker ut på lördag och jag håller med det är lite tråkigt,men det hade jag nästan räknat ut. Nu är jag spänd och undrar vad jag får göra.

Jag fick se ringen igår och den är så FIN!!! Gud vad jag älskar den,men det känns lite konstigt jag byter ju ut min förlovningsring som jag har haft i 8 år.

• becciz

Idag har min uppladdning börjat. Jag har varit på spa och fått en fuktbehandling av ansikte och kroppen,så otroligt skönt och avkopplande. Sen gjorde vi en test sminkning och jag blev jättenöjd. Jag brukar göra sånt själv men för en gång skull ska jag skämma bort mig helt och hållet.
    Nu ikväll har jag vikt en otrolig mängd papper. men nu är snart programmen klara ja,det är några hundra sidor kvar att vika.
    Jag är ju klar med min bordsplacering och så ringer min blivandes storasyster och talar om att lillasystern blivit dumpad och vill sitta vid storasysterns bord istället. Så nu har jag varit så snäll och ändrat bordsplaceringen för hennes skull. Blir det fler ändringar nu blir jag galen Ja,ja Vad är en bal på slottet.

• becciz

Ja,herregud nu är det nära. Nästa vecka är vi gifta.
    Här i är grått och regningt stackars dom som gifter sig idag. Så taskigt när hela sommaren har varit så fin.
    Hoppas att det klarnar upp och solen skiner om en vecka. Vi valde ju detta datum för att det alltid brukar vara fint väder i agusti. Idag är det tänkt att allt pappers arbete ska bli klart sen är det bara att handla läsk,vatten,snacks och frukt kvar. sen ska allt lämnas över till festlokalen. Sen blir man fru.
    Nu ska jag iväg och träffa fotografen med barnen så dom inte är blyga när vi ska ta våra kort.

• becciz

Här är det möhippe kris. Det är tre stycken som har försagt sig så nu är jag hundra på att vi båda åker ut imorgon. Min syster är super arg på minstakars pappa och så är det inte han som försa sig först. Hon vet inte att jag faktiskt vet att det är imorgon så jag ska försöka bli förvånad,men vi vet ju inte när dom kommer så jag är jätte nervösoch otroligt glad att jag får en möhippa. Har suttit hela kvällen och vikt men kyrkoprogrammet är packat och klart nu. har två sidor/pp kvar att vika nu så det är en del kvat innan festprogrammet är klart.

CicciL Ha en trevlig vecka i Karlskrona nu och njut lite mellan varven. Hoppas du får fint väder och en underbar bröllopsdag och bröllopsresa
    Jag vet ju vad du ska göra på din bröllopsresa det har jag läst i en annan tråd Jag kan bara önska er lycka till med den biten och hoppas det sitter som en smeck snabbt.
    Jag kommer sakna dig här på tråden.
    Kramar becciz.

Svar på tråden 19 augusti - ny tråd