Inlägg från: becciz |Visa alla inlägg
  • becciz

19 augusti - ny tråd

Vad har ni i ert festprogram?
    Jag behöver också inspiration!

Vi har meny,bordsplacering,presentation av gäster och sånger vad ska man ha mer för kul!

• becciz

Nasse7
    Var har du hittat citaten av barn?
    Det låter gulligt.

• becciz

Karin69a
    Jag bor i Helsingborg så det är ju inte så långt. då får jag ta en vända dit.
    Tack för tipset det behövdes!

• becciz

God morgon!

Jag har gått in mina skor i två månader nu,det skulle vara otroligt bra skor somman absolut inte får skoskav av. Men det stämmer inte riktigt inte till mina fötter i alla fall

• becciz

Nasse7
    Tack för tipset det var ju otroligt roligt
    Det måste vi ha med!

• becciz

Jag fick också en pappa överraskning! Han betalar mycket av vårt bröllop och mamma betalar klänningen. Snacka om gulliga föräldrar

• becciz

eccisen Kan du inte göra en provisorisk så du har lite koll på hur gästerna kan tänkas sitta?

Har ni köpt någon morgongåva till era blivande?

• becciz

Jag var lite orolig innan jag hade hämtat klänningen att jag fortfarande skulle tycka att det var rätt klänning,men visst är det härligt när det känns helt rätt!!
    Jag trodde dom skoja med mig när jag köpte min slöja för dyr om jag får säga mitt.
    The Runaway Bride
    Ska du ha lång slöja? Krona eller tiara?

• becciz

Jag ska ha medellång slöja och krona. Jag hade en ide men min frisör fick mig på andra tankar. Så nu är jag lite osäker.
    Jag vill ha stora lockar med slöjan över,sen efter kyrkan så skulle jag ta av den,ville inte ha den hela festen. Men det blev inte bra för det blir ett hål i uppsättningen då som inte blir fint. så nu får slöjan sitta under uppsättningen långt ner i nacken. Hoppas det blir bra!

Jag är rädd att jag kommer svettas ihjäl med allt man ska ha på sig

Svar på tråden 19 augusti - ny tråd