Inlägg från: The Runaway Bride |Visa alla inlägg
  • The Runaway Bride

19 augusti - ny tråd

Ja, och idag ska jag prova klänning!

Köpte skor (och även liten väska) igår så det löste sig ganska lätt. Skorna verkar ganska sköna, men man borde väl gå in dem antar jag?

• The Runaway Bride

Jag tänkte nog köpa något litet minnesvärt till honom iaf, fast det inte riktigt är tradition... Är det någon som har en bra idé? Manschettknappar känns lite tråkigt, och samtidigt känner jag att jag inte hinner göra något själv (typ personlig bok med massa roliga grejor) heller...
    Det är så himla mycket annat nu.

• The Runaway Bride

Ja, en klocka skulle vara perfekt! Tyvärr har han också lite väl dyr klocksmak för min plånbok, men man kanske kan hitta någon snygg och cool som inte är en Breitling eller Rolex?
    Annars lutar jag lite åt just ett par graverade manschettknappar, de kan han ju ha hela livet i alla fall!

• The Runaway Bride

Nu har jag hämtat min klänning!! Lika vacker som jag mindes den... Underkjol och slöja är också fixad! Men oj, vad dyrt det var med slöja, jag menar: SÅ mycket tyg är det ju inte!

• The Runaway Bride

Jag ska ha en mellanlång tror jag det kallas, med lite stenar på. Först hade jag tänkt ha tiara men i och med att slöjan kommer sitta ganska högt på huvudet så var jag rädd att det skulle se konstigt ut. Fortfarande lite fundersam dock... hur har ni andra tänkt ha det med slöja/krona/tiara?

• The Runaway Bride

Jag har sett sådana uppsättningar med slöjan i nacken och det brukar se jättefint ut, så det kommer nog bli kanonbra. Speciellt om du ska ha krona så är det säkert en bra idé!

• The Runaway Bride

Stackare!
    Förstår känslan, ligger också vaken emellanåt och har panik över den ena lilla detaljen efter den andra!
    Hoppas du hittar något bra till barnen,

• The Runaway Bride

Har också funderat på att typ sova hos föräldrar eller så kvällen innan, men samtidigt känns det bökigt att inte vara hemma. Mest romantiskt är väl att vara från varandra men samtidigt lite extra knöligt att se att man har alla grejor med sig och så...

• The Runaway Bride

Nasse7: Jag vet inte var du bor, men jag tänkte prova på NK och hoppas att de löser alla mina underklädesproblem...

• The Runaway Bride

Var ute på snabb underklädesletarrunda på lunchen och blev grymt besviken. Vill ha något som typ en torselette som både är snygg och ger bra stöd, men hittade inget! Såg setet på H&M, var sött, men passar tyvärr inte med min klänning.
    Ska man behöva åka till Paris för att hitta fancy undisar?

Svar på tråden 19 augusti - ny tråd