19 augusti - ny tråd
Då får vi hålla tummen åt varandra då. :)
Då får vi hålla tummen åt varandra då. :)
Hejhej, nu är jag tillbaka.
CicciL, jag bor inte i Stockholm, men utanför Linköping, så jag har inga tips på vart du kan gå i Stockholm, sorry.
Jag fick tag på underkläder igår.
En sorts cremefärgad torselette med strumpeband och allt.
Den passade perfekt under klänningen som jag naturligtvis var tvungen att prova en gång till också. :)
Sedan var vi på Ikea och handlade champagneglas och ljuslyktor till dukningen. Glad. :D :D
CicciL, tyvärr. Ingen klocka som ringer...
Jag ska ha ett pärlhalsband med en liten stenrad längst fram samt ett likadant armband. Jag köpte dem när vi var i Palma (Mallorca) i maj. Så det blir klassiskt, men med lite "bling". :)
CicciL, låter som om du har en ganska lång lista att bocka av...
The Runaway Bride och CicciL:
Jag ska också ha de in- och utgångsmarscherna. Känns nästan som om vi 19 augustibrudar har pratat ihop oss... :)
Jag vet att många har valt lite mer otradionella ingångsmarscher, men jag kan inte hjälpa att jag får rysningar varje gång jag hör Mendelsohn, så då var det ett lätt val.
Vi ska ha "Den här stunden" (sv text av From this moment med Shania Twain), Amazing Grace och "Rör vid min själ" (sv text av You raise me up)
Solisten har vi hyrt in och jag har träffat henne när hon uppträdde på en pub i Gbg. Jätteproffsig och säker. Hon bara sa, "ingenting att oroa sig för, det kommer gå så bra." Så då får jag väl tro på henne.
Men oroar mig gör jag ändå. :)
Man kan lyssna på början i alla fall på cdon.com. Man kan söka på titeln inder "downloads". Det är tyvärr inte hela, men lite är väl bättre än ingenting.
Konstigt, gick smidigt när jag letade. Få se om jag kan hitta nått bättre ställe som är lättare att komma åt.
Konstigt nog är jag inte heller speciellt nervös vilket är konstigt, för jag brukar bli nervös för allting annars. Då talar vi riktigt nervös som att allting nästan är som en dimma och man bara hör hur hjärtat bankar i bröstet!
Jag är helt övertygad om att det kommer, men jag är tacksam så länge jag slipper. :)