Inlägg från: The Runaway Bride |Visa alla inlägg
  • The Runaway Bride

19 augusti - ny tråd

Varmt i klänningen är ju bara förnamnet! Provade klänningen och medan min väninna snörde och justerade känner jag hur svetten rinner till och med längs vaderna. (Ursäkta om jag är motbjudande men då svettas man verkligen MYCKET.) Det är väl klart att det blir 25 grader och en skön bris den 19:e, det har ju jag beställt! Har ni andra glömt det?
    Det var inte meningen att hetsa upp andra i risfrågan, är bara nojjig just nu...

• The Runaway Bride

Vad jobbigt angelici_81! Spånar lite, kanske någon typ förälder till dina vänner som är bjudna kan tänka sig att skjutsa? Det är ju jättesynd om ni inte får sång till vigseln!

Igår var sambon och hämtade min ring... Provade bara liten liten stund... SÅÅ fin, längtar tills man får ha den varje dag.

• The Runaway Bride

Välkommen Xweety!

• The Runaway Bride

Min M2B kämpar som bäst med programmen...en grej vi har är som en quiz, som man brukar ha i tidningar. Typ: Ämne: "En Brudgum" och sedan på 4 poäng något kul fakta om brdgummen som inte alla vet och sedan något på 3 poäng osv. Hmmm...låter lite konstigt men det blev ganska roligt.

• The Runaway Bride

Funderar på om man borde putsa upp fölovningsringarna lite till den stora dagen. Kan man göra det själv på smidigt sätt eller måsta man lämna in dem (jobbigt)?

• The Runaway Bride

Kanske bra idé för oss också WimZy!

Vad skönt att det fixade sig angelici_81, det var ju en smart lösning.

Har just nu fått en hemsk förkylning med ögoninflammation så jag ser ut som ett MONSTER och bara tackar högre makter att det kom NU och inte om två veckor... Det är min mardröm, att man ska bli riktigt sjuk eller så...
    Nej, nu ska jag inte sätta nojjor i huvudet på er andra...

• The Runaway Bride

Tack becciz också!

• The Runaway Bride

Era frisyrer låter jättefina. Själv har jag inte så långt hår (även om jag verkligen kämpat och sparat sedan i vintras) så jag är glad att det går att sätta upp i alla fall.

Har glömt att gå in skorna!! Ojoj! De måste på ikväll...är bara rädd att grannen under ska tycka att man klampar fram som en giraff....

Min klänning ser ut så här:
    www.maggiesottero.com/dress.aspx&searchId=602192495&keywordType=any&page=0&pageSize=8&style=A563

Oj, ja, med lite tur funkar kanske länken?

• The Runaway Bride

Tack junilejon! Din klänning var också mycket, mycket vacker!

Vi kommer ju vara såå tjusiga... (Nu blir jag lite uppiggad trots förkylningar å sånt.)

• The Runaway Bride

Häftigt med tre meter långt släp! Det måste varit roligt att få en klänning speciellt uppsydd till en själv.

Jag tycker man ser MASSOR av vackra klänningar hela tiden, men till slut handlar det ju vilken som känns som att det "är jag" liksom.

Önskar att jag hade något snyggt "gammalt" att ha på bröllopet (typ slöja). Just nu har jag bara något nytt och något blått. Blir väl förhoppningsvis gift i alla fall...

Svar på tråden 19 augusti - ny tråd