• Penny J

Man måste inte ha ett dyrt bröllop!!!

Jag påpekar igen, har sagt det förut... tycker det dyker upp så konstiga trådar här. Vad vill folk få sagt liksom? Får ibland en känlsa av att det finns folk här som bara startar en tråd för att provocera. Har sett flera exempel på trådar där man påpekar de mest underliga saker på riktigt otrevliga sätt. Sedan bara TS försvinner. Känns som om man vill provocera. Detta är kanske något sådant för jag fattar ärligt inte vad TS i denna tråd vill ha sagt med sitt inlägg....

• Penny J

Jag håller med Felicia. Bara för att jag inte håller med TS tar inte jag hennes inlägg som ett påhopp. Hoppas verkligen att folk som inte håller med mig anser att jag hoppar på dem. Det handlar ju bara om att man har olika åsikter och argumenterar för dem. Gjorde vi inte det kunde vi ju lika gärna skippa sådana här trådar. Då hade ju alla bara skrivit "tycker jag med.." Det är väl inget farligt med människor som inte tycker samma?

• Penny J

Hoppas verkligen INTE att folk som inte håller med mig anser att jag hoppar på dem. Ska det SÅKLART vara... fingrarna hänger inte med tanken...

Svar på tråden Man måste inte ha ett dyrt bröllop!!!