Inlägg från: Linnea J |Visa alla inlägg
  • Linnea J

Man måste inte ha ett dyrt bröllop!!!

det är väl upp till var och en.. vi tänkte inte lägga ner massor men saker kostar, vare sig man vill eller inte! vi vill ha en fest med våra vänner och släkt..vi har VALT det.. du valde något anant.. funkar inte livet så??

• Linnea J

hemmafru:
    tycker du låter lite fientlig.. kanske vill du bara reta upp folk? frågar i en snäll ton.. vi satsar på detta tillsammans och min sambo är delaktig i nästintill alla beslut.. tom klänningen har han varit med och bestämt om.. fast han vet inte exakt vilken jag har valt :) men det blev den han gillade bäst..
    Vi älskar varandra lka mycket som alla andra älskar sina partners här och om du tycker folk är löjliga som vill lägga pengar på denna stora dag så tycker jag att du kan sluta läsa deras trådar..

• Linnea J

thurang:

varför kasta ur sig detta på en bröllopssida om man inte vill provocera.. inte läste jag det som att det var en påpekan om att man kan ha ett trevligt bröllop utan att lägga en massa pengar..

då avslutar man inte med en mening som slutar med två!! utropstecken.. det menar jag är att småskrika åt oss andra om att vi borde göra tvärtom..
    men det är ju bara min åsikt..som jag verkar dela med andra i denna tråd..

• Linnea J

thurang;
    jag har också en säkert här på BT "mindre budget" än andra.. men jag tycker det är massor att lägga 50 000:- på en dag men vi har försökt hålla in pengarna och ändå kommer vi upp i denna summa :) ibland vill jag tycka illa om min stora släkt men det går bara inte ;) tycker också ibland att det finns de som överdriver men då kan jag läsa, le lite och sedna lämna tråden.. jag behöver inte håna dem eller starta en ny tråd som trampar lite på dessa tjejer.. de kanske har sparat i en evighet för deras dag..

Svar på tråden Man måste inte ha ett dyrt bröllop!!!