• Pink Lady

Tänker på annat under sex?

Hej, måste bara fråga... hur ofta kommer ni på er själva att ni driftar i väg i tankar när ni har sex?

Typ tänka på vad som händer senare under dagen, vilken mat ni ska laga osv?

Jag har superbra sex med min sambo, men ibland driftar jag iväg - och jag skäms över det! Det är verkligen jättebra, men ibland förlorar jag fokus... har det hänt någon av er?

• Svar på tråden Tänker på annat under sex?
  • pickolina

Jappz!.. Tyvärr...
    Vad jag förstått är det ett ganska vanligt fenomen bland tjejer...

• martinibruden

vad du e vaken sent pickolina! Jag sitter uppe och väntar på min kille som är på firmafest...

Jag kan fantisera om nån annan, eller att vi är i en annan situation när vi har sex. Händer det er oxå? Men att tänka på helt ovidkommande saker vet jag inte om jag brukar göra. Tror det hänt men då var sexet dåligt också.

• Pink Lady

känner igen mig... kan fantisera om allt möjligt ifall jag känner att det behövs då jag e långt från att komma... mest för att jag känner mig lite dum för att jag tar tid på mig.

Undrar om killar tänker på annat?

• pickolina

Jag vet inte om jag så ofta tänker på helt ovidkommande saker heller...

Hört att det är vanligt dock.

Oftast tänker jag på att jag är uttråkad... ;)

Eller så har jag svårt att koncentrera mig men kanske inte just tänker ingående på något annat heller...

• pickolina

martinibruden

Jappz, oftast uppe ganska sent... :)

• pickolina

Pink Lady

Känner igen mig...
    Det har varit ett problem för mig då ingen kille lyckats få mig att komma. Dels har det inte varit tillräckligt skönt och dels så har jag inte klarat att koncentrera/fokusera mig tillräckligt.

Exet lyckades dock *jippie*... Första gången tom... Han var GRYM!!! Ibland fick jag dock lägga kudden över ansiktet för att lyckas koncentrera mig... Weird!.. :D

• Rugbytjej

Jag måste oftast fantisera om att vi har sex någonannanstans, hur det ser ut, hur han tar mig osv. för att jag ska lyckas komma. Skäms lite över det och undrar ibland varför jag helt enkelt inte bara kan komma av det som händer här och nu!? I morse hade vi dock greeeeeeaaaat sex och där behövde jag inte fantisera mig bort!

Japp, kommer också ganska ofta på mig själv med att tänka på helt ovidkommande saker och försöker då frenetiskt slå bort de tankarna, dock inte alltid så lätt...

• Lena+Mattias=sant

Ibland tänker jag på annat, ibland sexrelaterat ibland saker som behöver göras. Det känns väldigt dumt när man gör det, skönt att inte vara ensam.

• Mastermind

Jag tänker också på annat. Inte alltid, men ofta. Och några gånger har jag verkligen fått passa mig så att jag inte råkar säga något i stil med "vad vill du äta sen ikväll, då?". :D Det är nämligen typiskt mig att börja tala innan tanken ens är fullbordad i mitt huvud, oavsett tillfälle. :D

• pickolina

Mastermind

Det skulle ju kunna bli en RIKTIGT rolig situation.... *hehe* NOT!!!... Beroende på vilken humor killen har i det läget.. *LOL* :D

Svar på tråden Tänker på annat under sex?