• Pink Lady

Tänker på annat under sex?

Hej, måste bara fråga... hur ofta kommer ni på er själva att ni driftar i väg i tankar när ni har sex?

Typ tänka på vad som händer senare under dagen, vilken mat ni ska laga osv?

Jag har superbra sex med min sambo, men ibland driftar jag iväg - och jag skäms över det! Det är verkligen jättebra, men ibland förlorar jag fokus... har det hänt någon av er?

• Svar på tråden Tänker på annat under sex?
  • H27

Jag har borjat tanka pa annat den senaste tiden och har mycket svarare att komma nu. Forsoker "koncentrera" mig och tanka pa sexet eller att vi har sex i en annan situation en det ar svart. Borjar bli ett problem nu, och som nan annan skrev, jag kanner mig dum for att det tar sa lang tid for mig att komma och mer och mer sallan kommer overhuvudtaget. Har inte haft liknande problem innan. Nagon som har forslag pa vad det skulle kunna bero pa? :(

• strikeapose

Jepp, instämmer i alltihopa...Jag har dessutom OCKSÅ märkt att det tar längre tid att komma nu för tiden, trots världens bästa sex. Undrar varför. Frustrerande är det hur som helst. Ligger ofta o tänker "shit, nu är han säkert less. Nu måste jag komma..." Och visst, det går att forcera fram det, men det känns också trist när det inte varit så tidigare.

• S-T

Oh, vad skönt att det inte är bara jag... emellanåt, även fast det är jättejätteskönt, så kan jag komma på mig själv med att inte höra vad han sagt, för jag var inte riktigt där... det är som att man associerar (stavning?) bättre under sex! Men pinsamt är det, för jag får ändå ofta fråga (och inte bara i sängen) vad det var han sa... :-S Ändå har jag fullgod hörsel, och han mumlar inte...

Och det där med att komma... det har börjat ta tid för mig också! Nu har jag jättelätt för att komma, och pojken min är riktigt riktigt duktig, men det känns ändå som att... um... hjälp? är det fel på mig nu?

• drömbrud

Vad ska man tänka på då??
    Fumlar alltid bort på annat, va e det man ska koncentrera sig på..När de e skönt så koncentrerar man väl sig på att de ska fortsätta HAHHAA, och sen självklart att tillfredställa grabben tillfulllo

Vi är nog alla normala...Brudar..

• zica

Samma här kan tänka på hur jag ska måla om i rummet eller vilket smink jag behöver mm.

Men en annan sak jag kommit på mig själv är ALLtid när jag vill komma så måste jag fantisera om antingen att vi har sex på nått annan spännande ställe/sätt eller om tjejer. Skulle aldrig tänka mig att kunna vara tillsammans med en tjej men själva kvinnokroppen gör mig väldigt upphetsad. Jag ser mig inte som lesbisk, man kan väl tända på kvinnor utan att vara lesbisk eller? Detta är väldigt pinsamt för mig, har aldrig berättat det för nån, borde jag berätta för killen? Vi planerar att gifta oss 2008, känns jobbigt att dölja det fast det är SÅ pinsamt...Hoppas ni inte tycker det är jobbigt att jag frågar er om råd om detta.... =)

• martinibruden

jag fantiserar när jag onanerar att jag är en kille som har sex med en tjej. Är inte det konstigt då? Vågar jag inte heller tala om.

• Mastermind

zica - Du kan ju vara bisexuell, men inte biemotionell, om du förstår skillnaden? Alla har ju fantasier, och om du vill dela med dig av dina till din sambo är helt och hållet upp till dig. Delar han med sig av sina sexfantasier så kan du säkert dela med dig av dina utan att skämmas. Men om ni inte pratar om "sådana saker" så behöver du ju inte ta upp det "bara för att". Alla par funkar på olika sätt. :)

• zica

martinibruden:
    bara skönt att höra att andra har olika sexfantasier, Ska nog hålla det för mig själv, nått kan man ju hålla för sig själv =)
    Mastermind:
    Jo där har du nog rätt, visste bara inte att det hette så. Tack så mycket för ditt stöd och det är ju som du säger "alla har ju fantasier". Killen min har säkert nått också=) Som ja skrev tidigare så håller jag nog det för mig själv, började bara fundera om jag lever med en lögn men det är ju bara en fantasie, men det är samtidigt något jag skulle vilja förverkliga men hur kan jag göra det när jag har världens underbaraste kille som det inte finns en chans att jag skulle vilja lämna honom bara för förverkliga min fantasi om lebb sex. Så dumt allting! *irriterad på mig själv*

• Mastermind

Tja.. Vissa par har ju sk "öppet förhållande", där dom får ha sex med vemsomhelst. Andra "swingar" (dvs utför partnerbyte). Och det funkar för många par, så det skulle ju kunna funka för er också, ifall din kille är med på det. Kanske han tycker att det är ok om du har sex med andra tjejer? Eller att det är ok om han får se på/vara med? Du får ju aldrig veta om du inte frågar; tänk om hans hemliga sexfantasi är att se dig med en annan tjej? :) Du kan ju lägga in frågan lite diskret någongång (kanske inte direkt "Jag vill ha sex med en annan tjej, får jag det?", utan mer "Jag läste om öppna förhållanden idag, har du hört talats om det?", eller någon annan, lite mer "oskyldig" fråga, som du sedan kan spinna vidare på :)).

• zica

ja, kanske det. Ska fråga honom på ett sneky sneky sätt =) Så får vi se, Tack för svaren =)

• H27

Zica - Beratta hur det gar! Kanske kan fa nagra tips ;)
    Har haft liknande funderingar, men vet inte om det skulle vara att riskera forhallandet....

• Buslinna

Jag tillåter mig nog inte riktigt att fantisera när jag och pojkvännen har sex. Kanske därför jag aldrig riktigt kommit med honom? Eller ja, en gång kom jag lite. På två års tid. *suckar* Den gången var jag dessutom så sugen att jag hade gnidit mig mot närmaste lyktstolpe om jag så hade behövt, så att säga... Vet inte riktigt vad jag ska hitta på heller för att lösa problemet - ganska sällan som man är SÅ sugen. Och tro mig, jag älskar sex. Men efter två års tid börjar det tära lite.

I början var det ganska många problem från hans sida, så jag undrar om jag liksom inte ens "försöker" eftersom jag är van att det blir en massa problem. Hm. Dessutom kan han göra det hur skönt som helst men det spelar i sig ingen roll om inte mitt huvud är med på alla noter. Vad ska man göra?

Mastermind,

haha, första gången som jag hört att någon annan haft samma fantasi som mig. :D Ren nyfikenhet, kanske? Det som är nytt eller okänt brukar ju kunna vara lite extra tändande. :)

• kackelmaja

Jag tycker axa att kvinnokroppen ar sexigare, tex om jag kollar pa porrbilder sa intresserar tjejerna mig mer, men i slutandan, i verkligheten sa ar det killar jag vill vara med. Tror det ar supervanligt, men har inget bra svar pa varfor. For mig ar det upphetsande att se andra kvinnor i sexuella situationer for att jag lattare kan relatera till hur det skulle kannas for mig.

• Mastermind

Buslinna - Jag har inte nämnt någon sexfantasi här, väl? Om du menar sex med en annan tjej så var det zica som hade dom tankarna. :) Själv är jag bisexuell och att jag vill ha och har haft sex med tjejer är absolut ingen hemlighet för min sambo. ;) :D

• Buslinna

Haha, sorry, det var ju martinibruden! Ett klassiskt fall av skärmdyslexi? :D

• martinibruden

:D
    Kul, jag trodde jag var ensam om denna lite skumma grej jag med. Eller kanske inte, finns ju så många skummisar i vår värld ;)

• Buslinna

Mm, du är bevisligen inte den enda skummisen! :D

• H27

Buslinna - Kanner likadant, det kan vara hur skont som helst men om huvudet (tankarna) inte ar med sa funkar det inte att komma for mig. Och aven om det ar skont sa ar det anda inte samma sak som att komma.
    Jag har aldrig haft problem med att komma forut eller med tidigare pojkvanner. Funderar pa om det kan bero pa stress.

Svar på tråden Tänker på annat under sex?