Inlägg från: TingelingAnna |Visa alla inlägg
  • TingelingAnna

Sept-06 by Nonika # 2

glad midsommar!

• TingelingAnna

Är det ingen mer som hittat hit? Eller firar ni midsommar hela helgen?

• TingelingAnna

Måste bara berätta! Vi fick tomten! :D Funderar på att göra en skylt till den lilla stugan som står där nu och skriva "Villa Calluna" på. Tänkte flytta över den till huset sen när det blir klart. Vad tycks?

• TingelingAnna

Hej!
    Ja, det känns riktigt bra med Villa Calluna. Det som gör det hela ännu bättre är att Calluna är det latinska namnet på blomman ljung. Och Ljung är vårt gemensamma efternamn! :)

• TingelingAnna

Nonika, ja, det heter ju Calluna Vulgare, men vulgare lät så vulgärt. ;) Så då får det bli bara Villa Calluna.

• TingelingAnna

Oj vad ni skriver mkt. Här jobbas det o planeras för fullt o försöker samtidigt hinna med sommarvärmen.
    FIck veta igår att jag kan få mitt hår fixat av en riktig fotograf för 500 kronor. Superbra. Så så får det bli.
    Var även o tittade på lokalen igen i förrgår. Den var mkt rymligare än jag hade för mej. Så vi kommer få plats utan problem.
    Har fått svar av alla inbjudna nu oxå. Endast 4 stycken av 70 bjudna tackade nej. O då bor en av de som tackat nej i USA, helt godtagbart nej, den andra bor i Tyskland, oxå helt okej. O de två andra äger en restaurang som de inte kan åka ifrån. Känns kättekul att så många vill komma!
    Har bokat tid för nagelförlängning oxå. Känns lyxigt!
    Åhh, tjejer, det närmar sig. Nu är vi snart gifta. Allihopa av oss! :)

• TingelingAnna

Nyss hemkommen från möjippa... Blir till att åka på MAX o äta nu. KRAM på er!

• TingelingAnna

Oj, nu var det äntligen dags. Gifter mej imorgon. Det mesta är väl fixat nu. Allt har gått smidigt förutom att jag stressat så mkt på sista tiden så jag tappat några kilo i vikt. Visserlugen bra, men det råkar ju vara så att jag upptäckte idag att klänningen är för stor. Har en axelbandslös som nu halkar ner. ;) Lyckades dock få svärmor att fixa band som fanns med, så nu blev det en klänning med axelband istället... Nej nu måste jag nog sova. Så fasligt trött.
    Lycka till ni andra brudar som gifter er imorgon! Och ni andra som gifter er snart. På måndag åker vi på Nilenkryssning.
    KRAM!

• TingelingAnna

Hade en underbar dag igår! Helt fantastisk! Sitter nu och skriver adresser från eniro.se. Strax dax att bege oss till Arlanda. :)
    Kram och lycka till!

Svar på tråden Sept-06 by Nonika # 2