Hej igen!
Evaksu: Jo tack, provningen gick bra. Klänningen satt som en smäck och behöver bara läggas upp på längden Dock tyckte jag att den var mörkare i färgen än jag hade tänkt mig. "Dark ivory" var ungefär ljus nogatfärgad el beige, svårt att beskriva. Jag hade tänkt mig bara en aning mörkare än ivory, men men. Fick lite ångest för det eftersom min mor ska ha en nogatfärgad klänning. Men hon blev tvärtom, bara glad för att hon fick en anledning att köpa ytterligare en ny klänning Håller på att vänja mig vid färgen nu. Hur som helst så passar den väldigt bra till min slöja. Ska ha min mormors slöja, som har gulnat en hel del sedan hon gifte sig för typ 50år sedan. Tror nog att det blir bra.
Ell: Båda mina ringar är i titan och vill man se blid finns en nästan likadan som min på titanringar.com Kolla under handla - ringar - diamant. Min vigselring är "close together" m 12 st 0,03ct diamanter o 3mm bred. Under bilden finns fler bilder, bara klicka där så kommer de upp i nytt fönster. Den med 12 diamanter är väldigt lik min, men den har lite mindre diamanter än min har Jag är helnöjd!
I helgen har vi träffat prästen och gått igenom vigselceremonin och haft "samtal". Det var kul och kändes bra. Kommer öva en gång i kyrkan också, troligtvis dagen före, dvs 1/9. Men nu vet vi i alla fall hur ceremonin kommer gå till och kan sätta igång med vigselprogrammet
Ja ni, idag är det bara 2 månader kvar, längtar!
Ha det gott!