Nonika- Det är ju så himla härligt när man märker att det bara är färre och färre dagar tills den stora dagen man planerat och tänkt så mycket på hela tiden!!! 5 veckor... ja du! Och nu när jag skrivit detta inlägget så är det MINDRE än 5 veckor! ;) Blir lite avundsjuk på dig! :P För mig är det 2 månader kvar! Känns sjukt långt bort men samtidigt så kommer det ju att gå supersnabbt eftersom sommaren är här och så fixar man ju med det sista detaljerna hela tiden! :D
Bordeaux- jobbigt att missa båten! Tur att det fanns flera samma dag då iaf! Hade varit surt om det var den sista båten för dagen.. Ska se till att kolla upp så att det går fler båtar till tyskland efter tiden vi TÄNKT åka ner.. ifall man skulle missa! :P
Elora- Tack för länken.. Och tipset med solrosfrön tyckte jag väldigt mycket om! Det passar faktiskt lite mer oss.. lite mer "jordnära" så att säga. :)
Nu så har vi iaf fixat det sista med inbjudningskorten, så imorgon skickar vi dom!! :D Ska bli så kul.. är lite nervös, på ett bra sätt.. eftersom det är ju då alla får reda på den stora nyheten! :)
Ringde och pratade med en av mina bästa vänner igår, som jag inte pratat med på typ hur länge som helst. han är som min bror nästan. Och han blev så himla glad av att höra mig igen! Och när jag berättade att jag skulle gifta mig blev han helt till sig! Han var såå (!) glad för min skull, och att han verkligen var ärad å hedrat av att blivit bjuden till mitt bröllop!! Det var så roligt att få en sån reaktion från en som man tycker om så himla mycket!!! :D Kul!
Jafg är så glad att BT finns här, då min m2b jobbar natt typ jämt och sen bara kommer hem och sover på dagarna! Snacka om tråkigt! Och eftersom jag är sjukskriven nu så kan inte jag göra nåt direkt. Varken jobba eller hitta på nåt ute! :( Segt! Eller jo, föressten, jag kan ju se på när han sover och snarkar :P.. (inte så kul kanske) Speciellt inte när man hela tiden vill prata och planera allt möjligt! Jag verkligen ÄLSKAR att planera och fixa å få saker gjorda! Så roligt! Funderar på att bli en sån där, vad heter det.. jo! Bröllopsfixare av nåt slag.. Känns som om jag kollat upp allt möjligt somm har med ordet Bröllop att göra! Hahaha :D
Nej nu ska jag fixa lite med gästlistan så det inte ser så "grojsigt" ut! Tchau