Inlägg från: Penny J |Visa alla inlägg
  • Penny J

Sept-06 by Nonika # 2

Hej.

Jag ska också gifta mig i september. Har varit inne och kikat lite i er tråd tidigare men inte gjort något inlägg men nu så... Var i Tyskland och handlade alkohol förra veckan men är lite orolig för att vi köpt för lite. Får kanske köpa lite extra på systemet innan för man vill ju inte att allt skall ta slut vid halv tolv...

• Penny J

Elora... Uppsatt tycker jag. Ursnyggt halsband förresten!!!

• Penny J

Hej Bordeaux. Välkommen. (säger jag som hängt i denna tråd i typ 2 dar... ) Idag var jag och m2b på stan och köpte kostym till honom. Han blir sååå fin. Och igår provade jag min klänning. Den är typ klar. Bara lägga upp den lite på längden också. Kul! Vi gifter oss den 16 september så det känns att det börjar närma sig.

Elora... Ja, jag kan tycka att det finns risk för att det blir för "plottrigt" om man har för många små detaljer för då förtas liksom effekten. Skulle nog satsa på en blomma om jag var du... men det är jag ju inte.

• Penny J

Hej igen.
    lindamarias...det verkar vara en konstig präst tycker jag. Håller med någon annan om att han borde vara intresserad av era önskemål?! Hur är det med er andra? Vet alla vilken präst ni ska ha? I min kyrka säger de att årästen skall höra av sig till oss men det är ingen som har ringt. Börjar bli liiite nervös nu, men det kanske jag inte borde bli? Det är ju semester och allt?...

• Penny J

Präasten menar jag ju... suck

• Penny J

Nej, fel igen Och jag som är svensklärare...*skäms* PRÄSTEN! Hur svårt kan det vara?

Svar på tråden Sept-06 by Nonika # 2