Inlägg från: Sister of the Night |Visa alla inlägg
  • Sister of the Night

hjälp vad ska jag göra?

Nu har jag gått igenom denna tråd, och min ilska och frustration bara växer!

Ni var alltså ett par, där han hela tiden återkom till sin önskan om singelliv. Han får till slut sin vilja fram, men det är inte riktigt bra ändå för risken finns ju att någon annan vill ha dig och det går ju inte för sig när man är en kille som både vill ha kakan och äta upp den, minsann.

Så blir du kysst -märk väl BLIR KYSST- av en annan kille när ni redan gjort slut, och då är du plötsligt en slyna enligt hans (förmodat oerhört mogna) vänner. Usch ja, en tjej som separerat bör verkligen klä sig i säck och lump och absolut inte fresta någon, usch och fy... *drypande sarkasm*

Så nu måste din f.d. kille visa vem som "äger" läget, så han studsar i säng med en tjej (förmodligen för att bevisa hur rejält manlig han är.) Men stopp där - kallar grabbarna honom för en riktig jäkla slyna nu då? Inte?? Nä, trodde väl inte det.

Nej fy fan, vilken dag att fira att du slipper denna skitstövel till kille och hans grobiankompani till polare! Det är inget snack om saken - du förtjänar bättre, så mycket bättre!

Rysligt uppretade -och uppmuntrande- hälsningar, S.o.t.N.

• Sister of the Night

Ååååååååhhhh!
    och så försöker tokfan lämpa över ansvaret på hans one-night-stand på dig.....!
    *Sister sväljer hårt och anstränger sig att andas lugnt*
    Jag droppar resten av vad som är på väg upp, men en sak kan jag säga och det är att jag är innerligt glad att du inser själv att det här är rent nonsenstrams från hans sida, och att du vet ditt bästa och lämnar skeppet.
    Visst kan jag förstå att det kan finnas känslor kvar -nånstans i smeten av barnsliga tilltag från hans sida- men tro på dig själv nu och gå med rak rygg mot framtiden. Jag önskar dig det bästa! :)

kram, S.o.t.N.

• Sister of the Night

A+P, tar del av ditt inlägg och mår illa - för din skull, och över att det finns såna fruktansvärt motbjudande människor.
    Att du inte dög i hans bild av "vuxenliv" var ju illa nog, men att som grädde på moset försöka få till det med din syrra -yngre dessutom!!- var ju bara hur unket som helst.
    Vart kommer såna där idioter ifrån...?!! Närmsta avlopp?

Svar på tråden hjälp vad ska jag göra?