Inlägg från: förhoppningsis |Visa alla inlägg
  • förhoppningsis

Vår dag 070707... #3

Har fått en gästbok till bröllopet, fick den i present och den passar perfekt till våra färger - vilken tur!

Ansiktsbehandling och massage är bra, ska vi oxå ha innan. Gäller att lägga det ca 1.5 vecka innan så ev röda blemmmor försvinner bara. Var på Yasuragi (www.yasuragi.se) söndag måndag vilket var precis vad vi behövde.

• förhoppningsis

Gerda

Låter som en mysig födelsedagspresent, väldigt personlig!

The
    vad praktiskt! Jag menar att hon inte vill bära barnet men du vill. Får jag fråga om det blir insemination i Sverige eller om ni åker till Danmark?

• förhoppningsis

jag gillar handledsblommor, de är väldigt praktiska för man kan använda båda händerna till annat då...
    vet inte hur de ser ut med fejkblommor dock

hur menar du med står mittemot varandra? menar du att man är vända mot varandra istället för bredvid?

• förhoppningsis

Gerda

haha, fler än jag som har problem med att alla krämer och saker tar slut väldigt fort. Jag sa tillslut att det går inte, när jag kryper ihop hos dig på natten och du luktar blommor eller vanilj eller nått så känns det konstigt. Sen fick han hela serien med krämer och tvålar från Bioterhm i present. Så nu är vi båda nöjda och glada =)
    att han då och då använder mitt balsam och inpackning till sitt mm långa hår är lite gulligt, han säger att "det blir så mjukt då"

• förhoppningsis

Har inte tänkt på det, men när jag hör det är det klart jag vill se honom å inte prästen!

• förhoppningsis

Till hans heder måste jag säga att numera låter han bli mina saker om inte hns är slut. tex jordgubbstvålen från Bodyshop eller när han lånade mango bodybutter. Men då hade hans kollegor tittat så konstigt på honom =)
    Han som bara varit så torr om händerna...

• förhoppningsis

ojoj, det är lite varning på det...
    vi har iof varsitt badrum men mitt body butter står bredvid sängen, undrar hur det hde varit om vi delat badrum eller ännu värre badrumsskåp.
    Det roliga var när vi skulle handla cremer och scrubb åt honom, han fick välja närke själv. Han tyckte det var en djungel och att det var jätte dyrt och vore det inte bara enklare om han kunde använda mina som vanligt...

• förhoppningsis

och att vi har ett enormt mycket större urval...
    Inte så många som gör serier för män, ävenom det börjar komma mer å mer nu.

• förhoppningsis

The
    då är vi lika gamla/unga

har precis varit på IKEA tillsammans med resten av Stockholm... hittade inget av det jag skulle ha så jag "råkade" köpa 10 liter Häägendazglass istället

• förhoppningsis

uch vad jobbigt att gå upp så tidigt, jag brukar tycka synd om mig själv när kl ringer 7.

Svar på tråden Vår dag 070707... #3