Vår dag 070707... #3
oj vad det skrivs här på dagarna, är tillbaka på Universitetet nu och det var massor att läsa ikapp här
oj vad det skrivs här på dagarna, är tillbaka på Universitetet nu och det var massor att läsa ikapp här
The
Hur var blommorna? Funkade de? *håller tummarna*
Får oss går det inte så bra nu, alla fotografer vi vill ha är redan bokade =((
HAr sjukt mycket att göra i skolan och om ett par timmar åker jag till Tyskland för 3 dagars vinprovning...
har fått en gästbok iaf + boken "i värsta fall - en överlevnadshandbok för bröllop"
Oj vad kul men den billigare klänningen då blir både ni och budgeten glada, det lönar sig verkligen att göra prisjämförelser!
Jag bor i Sthlm, mitt i smeten
Ja fotografbrist är jobbigt, börjar bli lite hysterisk över det nu...
HUr gjorde ni med tärnklänningen? 500 för skräddarsyddklänning är så superbilligt! Kanske betala ½ var? Grattis till fyndet av tärnpresent! Alltid trevligt att kunna kryssa av på listan.
Vi försöker bestämma oss för vart vi ska åka på bröllopsresa, velar nu mellan 2 alternativ. Tur att vi inte behöver bestämma oss idag =)
Lollo070707
prelboka en annan kyrka som nödlösning då...
förstår det, men kan inte den andra halvan ringa då?
Jag är 26 och m2b 33, jag pluggar sista året på uni till jurist.
Vi träffades på mitt dåvarande jobb.
Bor mitt i centralaste sthlm.
Vi har varit ihop ca 4.5 år och bott ihop i 4. förlovade oss 14 juli -06.
vad ni har skrivit....
jag har varit på vinprovningsresa i moseldalen i 3 dagar, druckit vin från 9.30 till midnatt varje dag. Rieslingvinet kluckar i öonen nu.
Vad billiga era hår/smink är, jag betalar 2000 kr för 2 prov + bröllopsdagen för hår och smink. Då ingår inte löshår och troligen inte heller skumpa eller lättare förtäring. Dyrt i Sthlm =(
SKa köpa papper till inbjudningarna i morgon, gick ut för att göra det idag men kom hem med en ny laptop istället... så nu kan jag hänga här även när jag är i bibl =)
Vi försöker ena oss om val av in/utgångsmusik, lättare sagt än gjort. Solosångerna är nästan spikade iaf.
Som student är inte ekonomin den bästa så jag pysslar oxå gärna. Ska leta stämplar i veckan + en utstansare
The
kollade din sida, jättefina placeringskort!!
Lite nyfiken på var du köpt/hur du gjort konfettin?
The
kul att känna sig lite saknad aldeles för länge sen jag var här tydligen...
3 tärnor, stackars dig, måste vara ett enormt stressmoment med allt tärnstrulande! Men skönt att det löste sig till slut och klänningsfrågan oxå, visserligen inte rätt färg men till silver passar det mesta så en sjal till och vips så är hon "färgtemad"
Förstår att du har resfeber! Alla saker man kan riskera att glömma hemma, men tröstar med att har du bara pass och kreditkortet med dig så kan du köpa allt annat där. Det brukar iaf lugna mig när jag reser. Lång resa + tidsomställningar, vilken tid åker ni? När landar ni? Glöm inte sovmask + öronproppar till planet, alltid nått barn som skriker.
Ha en kanon resa!!!
Den enda skillnaden eg mellan inrikes och att flyga runt halva jorden är att man måste sitta still längre, äter fler gånger och får ta med en bok istället för en tidning.
Vilket bolag flyger ni med?