Vår dag 070707... #3
Kikar in lite så här på kvällskvisten.
På fredag ska vi proväta maten Har beställt så det räcker till både mina och sambons föräldrar. Dom vet att dom ska komma hit och äta, men sen vet dom inget mer
Hoppas bara att dom tycker det blir bra. Jag vet att i slutändan är det vi som bestämmer, men det känns skönt att veta att dom tycker om maten.
Frågade ju min bästa vän om hon ville vara toastmadam på bröllopet, frågade i fredags, men har fortfarande inte fått något svar..... Hennes spontana reaktion var ju allt annat än lovande för min skull, så det känns som om jag måste börja leta efter ett annat alternativ...
Annars tycker jag att det mesta flyter på.
Ska ringa och beställa klipp-tid någon dag och samtidigt passa på att diskutera lite med frisören.
Har inte varit till floristen än, men jag vet på ett ungefär vad jag vill ha, och hon är dessutom väldigt duktig, så jag behöver nog inte oroa mig.
Tänkte försöka hinna in och kolla på klänningar på fredag efter jobbet, innan jag hämtar upp maten. Även där så vet jag redan vilken typ av klänning jag vill ha, gäller bara att hitta Den .
Fotografen är tillfrågad och han har tackat ja. En bekant som är fotograf. Han kommer att vara med hela dagen, känns jätteskönt! Hoppas att han slösar många bilder!
Alla trycksaker är beställda - skönt!
Tänkte försöka dra med mig sambon på bröllopsmässa här i september, hoppas att man får lite mer idéer, fast sambon tycker nog att det räcker som det är