Vår dag 070707... #3
Gabbies
vart hittade du save the date magneter?
Gabbies
vart hittade du save the date magneter?
Ni som redan bestämt och provat klänning och kanske tom köpt klänningen.. ni tror inte er vikt förändras på detta är som kommer?
Jag kommer inte kunna köpa klänning antingen förrns jag gått ner 40kg (om det tar mindre än 1 år) eller max 2 mån innan bröllopet för jag kommer gå ner mina 40kg under detta år.. eller iaf 30 av dom..
the på 4 månader kan jag gå ner väldigt mycket..
ska beställa klänning från China-ekt(?)
the
min kompis sa minst 1 månad från china-ekt men 2 mån tänkte jag kanske ska fixa det 34 mån innan då iaf.. får skaffa en sömmerska här som kan förminska den om den behövs
The
får nog beställa tidigare..
The
det skulle både bli för dyrt och för stressigt.. så det vill jag inte vara med om.. vi får hoppas jag går ner den mesta vikten på de närmsta 8 månaderna så kanske klänningen passar även om jag måttbeställer den 4 mån innan
The
kompisen som ska hjälpa mig att beställa har vänner som köpt därifrån och även hennes svägerska gjorde tydligen det.. det är iaf billigt
The
den var fin.. jag vill ha lite mer medeltidsinspirerad tex..
images.tradera.com/821/34881821_1.jpg
eller denna kanske images.tradera.com/697/35010697_1.jpg
jag funderade på att sy upp den själ (be någon göra det) men en kompis tipsade om China-ekt istället
The
tur att dom flesta är olika.. hade inte varit så roligt om det bara fanns en modell av brudklänning för alla hade samma smak.. snacka om vad dyra de hade varit då..
Gabbies vilken vacker klänning..
Skrev ni era namn på save the date magneterna?
Vi funderar på att inte avslöja vem vi är..