Inlägg från: JoMiJon |Visa alla inlägg
  • JoMiJon

Vår dag 070707... #3

Va har ni för tema? Vi funderar nu lite smått på alvinspirerat..

• JoMiJon

Gabbies
    Jag älskar TT dock gör nog inte min sambo det..

• JoMiJon

Gabbies vilken tur du har.. min skulle kräkas av TT fast i morgongåva skulle jag vilja ha den största TT som finns kostar runt 2000kr tror jag.
    Jag älskar nallar..

• JoMiJon

imorgon ska vi boka kyrka+ församlingshemmet idag var det iaf inte upptaget 070707 och det var inte alkoholförbud i församlingshemmet som tur var..

• JoMiJon

The
    en kyrka utanför växjö där min farmor bodde.. vi döpte sonen där oxå en liten kyrka

• JoMiJon

Vi hittade en perfekt sak att ha på bordet under bröllopet.. minns inte vad han hette.. men skitsöt gubbe tyvärr är han sönder men jag ska försöka laga honom annars kan han gott vara tyst

• JoMiJon

The
    sambon har gömt gubben tror jag..hittade den inte.. jädra sambo..Han är iaf en sagoberättare hårig men hård och ser kul ut..

Ni har vi bokat kyrka+ föramlingshemmet iaf..

• JoMiJon

The tror inte det.. vet faktiskt inte.. men som sagt jag tror inte det.. kanske brudnäbbar och ringbärare Vi får se..

Ska ni ha det?

• JoMiJon

trollsländan jag ville köpa var inte till salu ..(en stor pappers trollslända) får hitta annat alvinspirerande då..

• JoMiJon

The
    som prydnad.. vi hade bestämt alvinspirerande som tema och då passar trollsländor bra tycker jag

• JoMiJon

Gerda
    det ska jag kolla efter..

• JoMiJon

Jag tänkte försöka fixa själv save the date kort.. vi får se om det blir bra. Kommer inte stå någon avsändare på dom alls..

• JoMiJon

kommer inte på bra förslag...
    först tänkte jag fixa till gollum som en brud och brudgum men då fattar alla vem vi är för sambon älskar gollum ..

Kvar har jag shrek (men våra kroppar ser ut som shrek iof)
    eller någon bild på alver..

vad tycker ni?

• JoMiJon

Nu har jag bestämt vad jag ska ha för bild på save the date korten.. rätt enkelt med en keltisk symbol lite alv-tema är det väl?

• JoMiJon

The, Ytterby Kyrka 15.00
    Fannysmamma, Västlandskyrka 15:00
    Jomijon, hjortsbergakyrka 16:00

Svar på tråden Vår dag 070707... #3