Vår dag 070707... #3
Gör väl en ny lista...
The, Ytterby Kyrka 15.00
Gör väl en ny lista...
The, Ytterby Kyrka 15.00
När tänker ni andra skicka ut inbjudningskorten??
var vi inte fler???
synd.. men kul att ni andra ändå stannar kvar! Så får vi väl hoppas att fler hittar hit!...
Gerda>> det var vi tydligen! Så trevligt!
Hur många har ni andra tänkt att bjuda och hur många tror ni kommer av dem?
Själv bjuder vi 60 pers. Fast då har vi räknat med att alla singlar har sällskap och att brorsan tar sig hit med sin familj från Singapore. Det är ju inte alls säkert, men väl bäst att räkna med.
Troligtvis blir vi runt 50 pers. Alla nio singlar kommer nog inte ta med sig partner, om de nu har nån alls, och brorsan med familj kommer förmodligen inte. Det är lite långt och dyrt att åka om de nu kommer och hälsar på i jul. Men välkomna är de såklart!
Okej.. funderar på att skicka ut inbjudan i mitten på mars. Har lite långväga gäster från norra Sverige, men de vet redan att vi ska gifta oss, så det borde inte vara något problem!
Hämtade ut min vigselring idag! Jag är sååå nöjd!
Enamorada
Ja, vill ju ha ut inbjudan innan semesternas tid, men ändå inte för tidigt. Tror mitten på mars är okej och svar i mitten av maj. Då borde de väl veta? Behöver säkert 1,5 månad till resten av planeringen inför den stundande dagen. Eller vad tros?
Har flera bilder på tankar inför bröllopet på pg.photos.yahoo.com/ph/thess_brollop/my_photos Den ring som kallas "ringen" är min vigselring. Den andra "Therese ring" var min första tanke. Men vad tycks? Visst ser den underbar ut med alla diamanter?
Vad har du själv för tankar på ring?
Gerda>>
Nepp här skickas inga save the dates... Så jag tror att mitten av mars blir bra ändå. Egentligen är det inte så tidigt eftersom man vill att de ska få tid att besvara och vi behöver svaren nån månad innan i alla fall. Vi kommer ju preliminärt boka hotellrum / vandrarhem för långväga och behöver ju bekräfta för dem hur många som behövs...
Enamorada
Ja senare blir nog svårt. Folk har ju en tendens att boka semestrarna tidigt. Fast vi har sagt till de flesta att vi ska gifta oss. Men man vet ju inte vilka som räknar med att de ska bli bjudna heller..
Enamorada
Jo, ringen är jag jättenöjd med. Prisvärd också. Dina ringar ser jättefina ut. Men du vet väl att du kan beställa dem på nätet så håller du nere kostnaden? www.guldgruvan.se eller www.vigselbutiken.se Exakt samma ringar, men billigare än i handeln.