Vår dag 070707... #3
:)
Hi hi... ja, før min del var det länge sen sånt hände... nu är det snarare jag som får ta emot samtal :D
Det var tider det! ;)
*klappar magen*
Hi hi... ja, før min del var det länge sen sånt hände... nu är det snarare jag som får ta emot samtal :D
Det var tider det! ;)
*klappar magen*
förhoppningsis
:) Du kanske får värsta abstinensen? Nu är jag på nytt jobb och har eg. massor att gøra... men av ngn anledning har det varit lungt i 20 min nu *njuter*
Ska schasa bort dig om jag ser dig här ;)
The
Ska du gøra håret själv eller ska en frisør komam hem till er? Tänkte att frisøren lika gärna kan komma till sminkøsens salong då?
500kr tror jag är det vanliga priset tyvärr før att de ska komma hem till en.
The
Kan du inte höra med henne då om hon kan komma till sminkösen?
Vad kul att listan växer! Uppdatera den gärna! Finns nog några sidor bakåt!
:D :D :D
*vinkar till alla nya o gamla*
Här har det varit fullt upp med andra ting än bröllop... kanske blev lilla bröllopsruschen förra veckan det som blir gjort några veckor framöver?
Nåväl, det viktigaste har vi bokat o klart, så vi kan nog va lite lugna och hoppas på inspiration från er andra :)
The
Nytt uppdrag, jag strukturerar om hela kundservicen på det føretaget innan de anställer en ny person... vill göra ett bra jobb så jag kan ringa tillbaka o høra om jobb efter barnledigheten Sen har det varit sjuuuuuk sambo *män o sjukan vet ni* och så saker o ting som med barnet såklart som tar mkt tid.
Men jag tittar dagligen in och njuter av era disk! Liiiite brøllop har ajg ju i tankarna ändå!
förhoppningsis
*skratt*
Min avskyr att fotas Men då håller han också med mig att før att vi ska slippa Friends-Chandler-bilder (han grimaserar omedvetet Chandler o likaså A nästan.) så måste vi ha en fotograf som kan få honom att känna sig trygg och slappna av. Men vi kommer bara att fotas 1,5h innan vigseln, resten av dagen får vi lita till bilder från vänner och så skriver vi upp en lista på saker vi vill ha fotade så att de inte missas.
Vad har ni før fotograf-budget førresten?
jag vet att det skiljer fr ort till ort har jag insett nu, men det är iaf intressant att veta.
Vi har satt 8000kr exkl. førstoringar som vi isf. beställer senare. Det verkar vara en rimlig summa før de fotografer vi tittat på, har dock ingen eg. koll på priserna hos den fotograf som vi har bokat, men jag minner mig om att han ligger i nivå kring 8000kr før det paket vi vill ha.