Inlägg från: Brud nyårsafton 06!! |Visa alla inlägg
  • Brud nyårsafton 06!!

vinterbrudar i Skåne som vill fika??

Oki,Tokmaja, jag hänger med.
    Vi har tänkt oss att pappa ska överlämna mig, min blivande säger att han gärna vill stå där framme och vänta på mig, se mig komma gående och ta emot mig. Jag tycker det ska bli spännande att gå fram med far, jag får lite tid med honom innan allt börjar och han får vara med i bröllopet på ett helt annat sätt.

Jag har förstått att detta är väldigt varierande, hur man tänker. Huvudsaken är att var och en gör som den vill.

Det var så kul när pappa fick frågan om han ville göra det, han blev såå stolt!! Gulligt!!

• Brud nyårsafton 06!!

Det här med buketten är ett gissel!!

Jag vill oxå ha en vintrig variant, men det är svårt att hitta. Jag ska träffa floristen under semestern, får se vad hon kan hitta på då.

Ska ens blivande välja buketten? Hmm, hur kommer min bukett se ut?!!

• Brud nyårsafton 06!!

Hejsan tjejer!
    Nu har jag kommit hem från en minisemester på Öland!! Härligt!!

Vad mycket ni har hunnit skriva!!

Jag hade oxå tänkt köpa den ullkappan på HM, den ser verkligen bra ut. Med tanke på att jag gifter mig i kanske 30 minusgrader så vill jag ha något som ser lite varmare ut. Ingen cape eller bolero med andra ord!! ;-D

Hur ska jag göra med hår och smink?!!!
    Jag står frågande inför detta? Då jag gifter mig långt upp där det inte finns särskilt många frisörer och definitvit inga make-up salonger, så blir det nog till att göra det själv! Min tärna kan sminkbiten och jag hoppas på att en annan av mina vänner känner att hon vill hjälpa mig med håret! Vi får göra lite provförsök innan!!

Vi kan träffas:

Söndagen den 13/8
    Onsdag i oktober
    Jeny
    Tokmaja
    Årebruden 07 (efter kl 1)
    Brud nyårsafton 06!!

Söndagen den 20/8
    Onsdag i oktober
    Tokmaja
    Brud nyårsafton 06!!

• Brud nyårsafton 06!!

Tack Tokmaja!! Skitbra tips!!
    Hade du tänkt dig en sådan variant, gå till Make-up store? Det har jag inte ens funderat på! Låter som en plan!!

Det finns väl flera olika ställen som har såna möjligheter här i Malmö?

Kul!! Jag är inte helt novis på det här med smink så förhoppningsvis kan de hjälpa en på vägen!!

• Brud nyårsafton 06!!

Jag är gäärna med!! Absolut!

Kan kolla med min tärna om hon vill följa
    med.

Hur många bör vi vara?

• Brud nyårsafton 06!!

"Smink kurs med Tokmajas kompis"

Årebruden 07
    BruD nyårsafton 06!! (hoppas hon kan lära en ett och annat!!)

• Brud nyårsafton 06!!

Jag är oxå mest inne på den på HM, då jag är säker på att den kan jag använda även efter bröllopet.

Jag väntar dock med att beställa min tills 20%:aren dimper ner i loddan!!

Jag funderar på om man inte kan köpa lite mörk fuskpäls och sätta runt ärmslut och krage!! Avtagbara, men ger en vintrigare look!! Gäller att vara kreativ!

• Brud nyårsafton 06!!

Jag har hittat en jättefin fuskpäls. Vi kanske kan hjälpas åt!!

Jag funderar på att ha det med någon gummibandsvariant!!

Svar på tråden vinterbrudar i Skåne som vill fika??