Inlägg från: Brud nyårsafton 06!! |Visa alla inlägg
  • Brud nyårsafton 06!!

vinterbrudar i Skåne som vill fika??

Det funkar bra för mig med med den 13:e kl 16!

Vart vill vi gå och fika då?

Vad kul att du fått tag i tyg och att klänningen förhoppningsvis ska börja ta form snart!!

Man känner att det börjar närma sig nu!!

• Brud nyårsafton 06!!

Ska försöka ta med lite saker, men får nog "jubba" ihop en del först!!
    Men inbjudningskorten är ju klara, kan ta med ett ex av dem!
    Bild på klänningen?! Ja, det kan jag ordna!! Fast det blir ju i rött då, då klänningen inte finns i vitt än!

Jag har börjar fundera på placeringskort nu, tror att jag har en bra plan där!!

Ha det gott tjejer!!

• Brud nyårsafton 06!!

Men herregud tänk inte på oss. Viktigast är ju att du återhämtar dig. Stackar´n!

Vi kommer absolut att träffas mer, ingen fara. Får ta igen allt då istället!!

*kramar om*

• Brud nyårsafton 06!!

Jag har kollat lite löst på stövlar till min bröllopsoutfit, men det går sisådär! Har inte en aning om vart jag kan hitta bra stövlar? Alla sitter alldeles för löst runt vaden min, ser skitkonstigt ut. Sen är det ont om vita stövlar tycker jag!!

• Brud nyårsafton 06!!

Hejsan!

Har lagt märke till att ni pratar om guldsmeden i Vellinge. Har någon av er varit hos honom för ringkoll?

• Brud nyårsafton 06!!

Vi kommer på söndag kl: 16.00
    Tokmaja
    Onsdag
    Jeny
    Tårtsmulan
    Brud nyårsafton 06!!

• Brud nyårsafton 06!!

Tack så jättemycket för en mysig fika!!!

Äntligen kunde man prata oavbrutet om bröllopsplaneringen!!

Härligt!

Ha det gott tjejer!

Kram

• Brud nyårsafton 06!!

När vi träffades så pratade vi om vigselprogram (blandat med MYCKET annat!!) och jag söker en av de psalmer vi pratade om. Den som var relativt ny. Vart kan jag hitta den, för just nu så har jag letat mig sönder och samman!!!! Sliter mitt hår!!!

Någon kanske kan lägga upp texten här?!!

Hjälp!!!

• Brud nyårsafton 06!!

Tack, vad du är gullig!!!

• Brud nyårsafton 06!!

Tårtsmulan, skulle du vilja maila ditt vigselprogram till mig? Jag har gjort ett utkast till vårt, men det känns som det är för mycket!

tessan__79@homail.com

Svar på tråden vinterbrudar i Skåne som vill fika??