Jag som tänkte rösta på halv fyra
Jag får nämligen besök av min broder och tänkte att jag inte skulle komma hem alltför sent...
Det blev aldrig att klänningen följde med hem... Jag fick aldrig tag i dom. Men men, inte hela världen, den finns ju där så jag får hämta den om ett par veckor istället. Men vet ni förresten vart man kan köpa en sån där "väska"/skydd att ha klänningen i eller får man det på köpet?
Nu har jag hunnit köpa andra skor att ha... och jag som sa att jag inte skulle vela så... fick plötsligt för mig att jag vill eha lite mer spetsiga skor ändå så jag hittade några för 99kr. Inte märkvärdiga alls, men det gör inte så mycket för mig.
Conny har också inhandlat skor så nu går vi båda runt här på kvällarna och går in dom. Klipp klopp låter det i hela lägenheten...
Har för säkerhets skull köpt compeedplåster som ligger i min lilla väska.
Blommor är bestämda, men inte beställda. Tänkte diskutera lite med dig fru A. om vilken gubbe du handlade hos på torget. Jag har varit på Blomsterlandet idag och fått reda på lite priser, men jag var inte helt nöjd. Tänkte fråga runt lite och kom att tänka på att du ju hittade riktigt billigt.
Idag skulle jag ju göra en enkel provuppsättning och provsminkning, men väl där så kom aldrig Dianas chef och låste upp så vi kom inte in. Ska ringa henne sen och boka in en annan dag istället. Det blir nästan bättre då för då tar vi det närmre bröllopet och passar på att klippa och färga istället med.
Hm, när ska vi nu ta imorgon då?
A-k, kunde du?