Inte kul med sjuka barn.... hoppas han frisknar till snart!
Imorgon är det bara en vecka kvar.... *spelar Hajen-musik*
Jag vill ha mer tid på mig!!! Fast å andra sidan, så här på slutet får man verkligen saker gjorda. Inte så kul dock att det blir under stress.
Har glömt skriva att jag beställde blommorna från han på torget också. Alla sorter jag valt var mycket billigare än Blomsterlandet så det kändes givet. Mycket trevlig var han också och det känns ju alltid bra i dessa tider.
Igår fixade jag Connys morgongåva och jag är helnöjd. Vågar inte skriva här vad det är då jag ofta har denna sidan uppe och då kan han ju se det - ve och fasa! Jag som ansträngt mig så för att hitta rätt!
Vet att han har köpt till mig också och jag har verkligen inte en aning om vad det är för nåt....
Tisdag ska bli en kul dag. Först ska jag ner till salongen och få håret färgat vid tio på morgonen. Ska vara hårmodell då så färgen blir gratis. Sen ska jag fixa naglarna på samma salong för att senare komma tillbaka och klippa mig. Mycket den dagen och en del flängande, men man kommer nog bli fin!
Ska idag sitta och greja med festprogrammen igen, men det är så svårt att färdigställa tycker jag! Jag är så rädd att det blir fel på nån person i deras presentation eller att man skriver fel på menyn eller annat. Jaja, bara att ta tag i det.
Vi ska även sitta och pilla med fotografier som vi ska skriva ut i svart-vitt. Den biten är ju mycket roligare, men också mycket mer onödig.
Ha det bra alla!