Inlägg från: Uller |Visa alla inlägg
  • Uller

12 augusti forts.

Fortsättning på våran tråd för 12 augusti

• Svar på tråden 12 augusti forts.
  • Uller

vi har börjat med bordsplaceringen men det känns svårt Det kommer 5 tjejer fler än det finns killar så några av dem kommer inte få någon kavaljer. Hur ska man välja vilka?

På fredag ska jag till butiken och titta på klänningen och göra ev ändringar på klänningen.

Tänkte också åka in på IKEA och hadla vaser och blockljus så att man ahr det klart till dekorationen

• Uller

Ska göra ändringar på klänningen på fredag Hoppas jag känner mig nöjd med den annars får jag panik.
    man kan ju ha hunnit ändra åsikst om vad man tyckte var finnt eftersson det är 4 månader sedan jag beställde den och har inte sett den mer än på bild sedan dess

• Uller

Ska också gifta mig utomhus den 12 men jag har inte heller någon reservplan om det regnar

• Uller

Vårt osa har inte gått ut än men alla gäster utom 3 har svarat. Vi har haft väldigt god uppslutning av gästerna. Ska bli superkul att så många vill komma

• Uller

Nu är det snart dags är ni nervösa.
    Det är jag för det är så mycket som har strulat för oss Solister och spelmänn som får ställa in pga sjukdom när det bara är 11/2 vecka kvar.
    Detta plus mycket mer så vi har massor kvar att göra.
    Vet inte ens om svärföräldrarna kan vara med detta också pga sjukdom detta leder i sin tur till svårigheter med bordsplaceringen

men det viktiga är ju att man blir gift och har det kul under dagen so kommer att vara en av de viktigaste i våra liv

Svar på tråden 12 augusti forts.