• pickolina

Snabb bantning!!! Max möjligt pa 3 veckor!!!!!!!

Hihi... Jag tycker det låter SÅ roligt när folk säger ät inte kolhydrater eller ät lite kolhydrater MEN ät hur mycket grönsaker du vill! Jaha, men är inte grönsaker just kolhydrater då, JO!!!! :D

Det är väl ändå mer rätt att säga ät rätt sorts kolhydrater... :)

Lite OT men tycker alltid det är lika kul.... Jag har säkert sagt fel hur många ggr som helst själv utan att ens tänka på det.... :)

• pickolina

Jo jag vet men det ibland kan man tro att människor inte förstår vad som innehåller kolhydrater och inte och att man dessutom behöver kolhydrater... Jag menar, råd som att "sluta med kolhydraterna" är ju rent livsfarliga...fast å andra sidan så menar många, sluta med potatis/pasta/ris när det säger en sådan sak...

Som Oprah sa en gång, att hon slutat äta kolhydrater...och hennes dietist undrade, jaha och vad kallar du det där då? Grönsakerna? :D *hehe*

• pickolina

Mmm, väldigt komplicerat det där med näringslära... :)

• pickolina

Apropå det så bantade jag ner mig 10kg på glass när jag var yngre... :D *s*

Idag skulle jag aldrig klara det men på den tiden klarade man det mesta man fick för sig tycker jag.... :)

• pickolina

Jag gick alltså ner 10kg på lite mindre än en månad...genom att enbart äta glass + chokladsås... :D

• pickolina

Nej jag var ung och dum på den tiden... :D Idag skulle jag aldrig klara det, men på den tiden klarade man ju att leva på noll och ingenting. Eller ja, jag gjorde det i alla fall... Om jag äter dåligt numera så blir jag jätte dålig både fysiskt och psykiskt så det är verkligen inte till att tänka på sådana dumheter....

Svar på tråden Snabb bantning!!! Max möjligt pa 3 veckor!!!!!!!