Inlägg från: helenekl |Visa alla inlägg
  • helenekl

26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)

hej på er! har inte hängt med i tråden på ett tag, men det sista jag skrev var att min klänning har kommit nu äntligen, det är bara att den är aningens för lång så den måste tas upp lite.

ang planering o sånt så har jag så svårt med bordsplacering, programmet till kyrkan samt program för kvällen då festen är. hmmmmmm.... klura, klura! ;););)

• helenekl

Rockbröllop: aha!!!!! så skööööööööööönt! :D:D:D då är det bara att utse en toastmaster/madame snarast då m a o! tack för upplysningen!

• helenekl

Eppika; oj det där lät rörigt som sagt!

i vårt fall har varken jag eller min m2b kontakt med våra biologiska pappor, min mamma är omgift med världens bästa styvpappa, så han är min pappa i hjärtat, m2b´s mamma har en sambo som ingen annan än hon gillar. så de som ska sitta där är då mamma, styvpappa o m2b´s mamma.

ja det är verkligen inte lätt!

• helenekl

Eppika; du låter precis som mig, vill ha koll på läget! (eller har jag fel?;)) men jag känner faktiskt att de kan få göra den saken denna gång. däremot så vill jag vara med på ett hörn!!! (kontrollfreak som jag är!)

• helenekl

aec: guuuuuuuuud vad kul! ja min hade kommit 3/7 om jag hade velat, men jag är livrädd att när den väl kommer ,så kommer jag inte vilja ta av den, så jag låter den ligga ett tag till!!!! :D:D:D

• helenekl

jag har äntligen tagit ett 100% beslut på vilka sånger jag ska sjunga till min m2b i kyrkan så det känns jättebra! :D

• helenekl

madelyn; ja jag vet inte vad jag har gett mig in i men jag får göra som när jag sjunger på pubar osv; gå in i en roll eller nåt! :) jag ska sjunga From this moment med Shania Twain......fast på svenska samt All i ever do med Anders Johansson.

hjääääääälp! ;););)

• helenekl

Rockbröllop: ja, o här blir det tvärtom; JAG som sitter på en pall o sjunger! ;) ja fy fasen....hade han gjort nåt sånt hade jag nog dött jag med! mamma sa att vi måste vara vända mot varandra med våra profiler mot gästerna så inte bara HAN syns för om han börjar gråta av det laddade ögonblicket så är det schysstare (!?) om man ser även mig! ja jösses, snart är vi där!

• helenekl

Rockbröllop: hahahaha, jag ska med genomgå en pinsam secret box! vad gör man inte för den man älskar!?! :):):)

• helenekl

madelyn; tack så mycket! det är kul att få positiv respons även om det känns rätt för en annan! :D:D:D TACK TACK TACK! vad ska du själv ha för låtar i kyrkan?

Svar på tråden 26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)