Inlägg från: helenekl |Visa alla inlägg
  • helenekl

26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)

Blivande J ; guuuuuuuuuuuud vad ´skönt!!!!:D:D

själv har jag repat i kyrkan idag o det gick kanoners! så himla skönt för nu är det ju bara drygt en vecka kvar o man har ju inet tid över till nåt annat än det som är kvar!:)

• helenekl

eppika; jag har själv haft knutor på stämbanden o fick gå till logoped, men jag säger som hon; sjunger man i lägre tonarter så kan det gå alldeles utmärkt! jag håller tummarna!!!;)

det kommer gå jättebra ska du se! :)

• helenekl

Blivande J; jo jag bajsade nästan på mig i kyrkan förut när vi repade för då kände jag att; om drygt en vecka står vi här o jag sjunger för honom........hjäääääääääääääälp!!!!

• helenekl

Rockbröllop; grattis i efterskott!!!!! hoppas dagen var jättebra o att du fick ha det lite mysigt en stund?!

Söderbrutta; samma till dig! ha jag minns min 30-års fest som den vore igår! :) fast det är fyra år sen! :D

• helenekl

Blivande J; japp, jag ska sjunga.....om rösten håller för man är bra nervös ska jag lova! ;)

• helenekl

...nu vid fyra kom de o hämtade min m2b!!! svensexa alltså!!!:D:D:D hoppas de kommer vara snälla mot honom o att han får en lika roliga sexa som jag hade hippa förra lördagen!

det enda jag fått veta är att de ska ut o spela paintball nu o sen ska de grilla o dricka lite gott. efter det har jag ingen aning!! *hmpf!!* jag som vill veta allt! :D

• helenekl

Blivande J; jag ska sjunga "from this moment" av Shania Twain, fast på svenska, samt "there i´ll be" av Fatih Hill

min m2b har kört paintball nu o han vann!!! thats my man!!!;) sen bar det av till en lokal där det vankades mat o dricka o en upplåsbar barbara! hrm!!! i den hade de hällt öl o annat som han skulle hiva i sig. de har oxå klätt ut honom med en sverigetröja o sverigeshorts o en chilenarhatt.....han är en råfinne!

nu är det på eurobowl o fortsätter festen! hoppas det inte super honom redlös bara. så han får behållning av kvällen o minns den som nåt kul! :)

• helenekl

nu har min m2b vaknat o han är jättenöjd!!!! de fortsatte mot eurobowl o bowlade innan de åkte ner på stan. som sällskap hade han fått en uppblåsbar barbara som hetter betsy!*asgarv!*

han kom hem 03,30 o var rund under fötterna, precis som det ska vara ;)

• helenekl

har alla haft sina hippor nu??? åh jisses vad spännande det känns nu!:D nu är det verkligen dags snart! men vädret är ju inte alltför roligt... har det soldansats dåligt på länge eller?;)

• helenekl

tre dar kvar tre dar kvar tre dar kvar tre dar kvar tre dar kvar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D

• helenekl

madelyn; vad kul! jag är jättenöjd med min med!!!!!! spännande o se reaktionen på mannen sen;) hoppas det är värt de tio månader jag hållt det hemligt för honom!:D

• helenekl

ska gå å sova nu men vill bara önska alla lycka till imorgon!!!!!!!!!!!! undrar om man kommer få sova nåt!!!!!!!!!!????? :D
    kram alla blivande brudar!

• helenekl

jag är nu FRU!!!!!!!!!! herregud vad fint det var o vilken otrolig tur vi hade med vädret!!:) idag åskar det här, men igår hade vi strålande sol o inte en vind nånstans ifrån! grattis alla nyblivna fruar!!

• helenekl

Rockbröllop; åh tack så jättemycket!:D
    å du jag har hittat dina bilder med och de är jättefina med! ;)

Svar på tråden 26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)