Inlägg från: Thindris |Visa alla inlägg
  • Thindris

26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)

Yippiee, jag hittade er

50 dagar kvar nu!!!

• Thindris

Gisses vad det var längesedan jag läste och skrev i vår tråd... Satt och läste ikapp lite nu i denna tråd. Måste läsa i den gamla också :) Verkar ha hänt en hel del

Vi ahr haft vårt samtal med prästen, planerat vigseln osv. Igår gjorde vi vårt vigselprogram. Blir jättefint Ska skicka det till vår präst idag så får han kika på det.

Hur ska ni göra med löftena, ska ni säga efter prästen eller ska ni ta versionen när man själv säger; NN jag vill älska dig, dela glädje och sorg med dig... osv? Vi ska ha den sistnämnda. Det blir minst att säga då Är ändå enrvös, vet att jag kommer att ha nära till tårarna hela tiden. Är så hopplöst känslig... Hoppas det ska gå bra ändå

Det börjar verkligen kännas verkligt nu!!! Känner ni också så? Nu är det snart vår tur!!! Var tärna nu i helgen åt min bästa vän. Jättefint bröllop! Längtar till mitt eget

• Thindris

Vad kul att läsa om era möhippor Jag har ingen aning om när min kommer att bli. Vet bara att det kommer att bli en... Gissar på i augusti faktiskt...

Är det ingen mer än vi som haft sitt samtal med prästen än? Vilken version ska ni ha?

• Thindris

HanOchJag
    Vad bra att hon verkar bra Vår präst är också bra. Kändes så verkligt på något vis när man satt där...

Vi ska också till att bröja med festprogrammet... Känns lite motigt... Vet inte riktigt vad vi ska ha med. Men vi gjorde vigselprogrammet nu i helgen coh när vi väl började gick det snabbt. Komemr säkert gå fort med festprogrammet bara man kommer igång och vet vad man vill ha med...

Har ringt runt och kollat upp alla våra bokninger etc för att se att allt är ok. Allt ser bara bra ut. Snart gifter vi oss Känns helt underbart!!!

• Thindris

madelyn
    Jag längat också efter att få lämna in min klänning och fixa till det sista!! När den är klar, då är det väldigt nära... Fast det är det nu också... 44 dagar... oj oj oj

• Thindris

madelyn
    Ja, jag ska inte fixa min förrän i slutet av juli o jag är lite nervös att de inte ska hinna... De säger att det är gott om tid, men jag undrar ja... Men säger de att det ska gå bra så gör det väl det

• Thindris

Jag hittade ett par otroliga `kycklingfileer´ på Twilfit. J-klaranamma vilken byst man får av dem! De skostar i och för sig 300 kr, men de gör underverk

Någon mer än jag som dansat soldansen idag?

• Thindris

Är det någon mer än jag/vi som inte kommer in på `brudparets sida´? Vi har hela vår gästlista där, vilka som tackat ja osv och nu har jag inte kunnat komma in där sedan i torsdags... Blir lite orolig att allt är borta...

• Thindris

madelyn
    Skönt att fler än jag har problem i och för sig... men hur länge ska det pågå tro...?

helenekl
    Har du lust att maila mig också? Skulel vara jättesnällt! linda_hh@hotmail.com

Måste fråga, hur många gäster kom ni andra att ha? Vi kommer troligtvis att ha ca 40 st och det känns som att vi har väldigt väldigt få... Är vi ensamma om att ha få gäster?

• Thindris

Så då har vi egentligen ganska få gäster... Det var 60 st bjudna från början, men alla kunde tyvärr inte komma och några väntar vi fortf svar ifrån.
    Har inte börjat med festprogrammet än och känner mig lite stressad för det... men kommer vi bara igång så

Ska ni andra ha en massa sånger osv i festprogrammet?

Svar på tråden 26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)