26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)
söderbrutta
Välkommen Gisses vad många vi är nu. Härligt!
Eppika
Vad roligt! Ibland känner jag mig lite utanför, just för att vi har få gäster. När man läser här på BT är det så många som har runt 100 gäster och jättebröllop. Vårt kommer vara litet och romantiskt som min m2b säger
Vi har satsat på att försöka göra små roliga saker åt gästerna... Men det är svårt att komma på något. Våra kyrkomarksalker ska dela ut små tygpåsar med hjärtformat ris vid kyrkan. Riset är ju för oss, så det kanske itne räknas som att göra något extra för gästen, men den söta lilla tygpåsen... Jo, det känns som att det ändå gör det lite speciellt... Och så har vi köpt små presentaskar som kommer stå vid varje sittplats. Tror vi ska satsa på att köpa någon fin choklad att lägga i dem... Ska börja med festprogrammet den här helgen, och då ska vi försöka komma på något roligt att skriva om varje gäst, något riktigt personligt. Fast det är det många som gör, jag vet... Men allt som vi gör, låter kanske knäppt, men det känns som att vi är de enda, det är bara vårt just här och nu... Knäppt kanske? Har ni satsat något speciellt på gästerna? Ska ni ha sånger oh spex eller satsar ni på en mingelmiddag?