Inlägg från: Rockbröllop |Visa alla inlägg
  • Rockbröllop

26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)

Vi väntar snällt med ditt gravtest :D:D:D

Kul o höra hur det gått sen! Hur mår du nu då? Inge kräks idag?

• Rockbröllop

Madelyn: Tack snälla!!! Hihi....:)

Jaaa... jag jobbar må, ti, on nästa vecka... men inte hela dagar. Massor inbokat, prästen och genomgång i kyrkan, möte med serveringspersonalen, hämta M2Bs kläder och mycket mycket annat!!!

Skönt med semester nu!!! Det är du värd!!

• Rockbröllop

Tack alla snälla ni!!!! Värmer i hjärtat av alla grattis man får!

Lilla blivande frun blir 34 år idag... kl 19.17 ikväll! :)

PaNic: Jaaa... det finns ett lim på Kicks som jag ska köpa, det är en cerise rosa förpackning, själva flaskan är som en glasburk. Den är ruggigt bra!!!

Mi-Is: Ha det så bra i Halmstad! Du måste titta in lite då o då... då kommer nog vår tråd va som en "yra-höns" tråd. Hahaha, känns som man vill ta kopia på alla inlägg o spara! Där fick jag en idé. Undra om inte jag ska göra det... hihi...fniss! Kul o spara ju! :D

• Rockbröllop

Söderbrutta!!!

Stort grattis till Dig!! Va 30...coolt!! De va kul kommer jag ihåg :D:D:D

• Rockbröllop

Wow.... hääärligt alla tjejer som blev hippade!

Sofie81: Fy farao så hemskt.... stackars din karl!

Eppika: Guu va trevlig möhippa!

HanochJag: Jag förstår att du måste ha vart jättelessen... va? Haha, du måste ha blivit jätteglaaad på söndagen!

Min M2B tog dom i lördags! Dom hade ställt en fyrhjuling (modell till barn) utanför oss! På den låg en ryggsäck med blå overall, röd hjälm med Lapin Kulta öl klistrade uppepå. Ett brev med instruktioner. Han fick åka runt till olika ställen och hämta instruktioner.
    Dagen fortsatte med grönan och krogen på kvälen. I lördagsnatt kom jag hem på natten o då hittade jag en utslagen karl med röd hjälm i sängen, hahaha! Han va jättenöjd o glad!

BRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR..... jag börjar bli jättenervös!!!!

Vad har ni kvar o göra tjejer? Dkönt o jämföra känner jag!!

• Rockbröllop

Oj...vad hände med sidan?

Filåt...det va nog mitt fel för allt BRRR!

• Rockbröllop

Måste fylla den här sidan fort så att det försvinner tror jag!!! :D:D:D

• Rockbröllop

Kickeli:

Tack va snäll du e!!! :) *Fniss*....kan inte låta bli men vet du, ditt nick betyder snopp på finska...hihi! :D:D

Ida-Maria: Oj oj, nääej..inte suuuuk nu! Krya krya på dig nu snorpan!

HanochJag: Jaaa...snart är det dax...på riktigt! Fniss fniss....
    Är du klar med allt du skulle sy färdigt? Blev det bra?

Själv har jag lite löpare kvar att sy.... sen tror jag min symaskin ska få vila ett tag, den e nog trött! :D

• Rockbröllop

HanochJag:

Kör hårt nu! Hihi...o lycka till o va duktig på lördag!

Vi har precis vart till prästen. Det gick så bra, jag gillar vår präst som tusan, hon kändes jättetrygg!!!

Sitter och viker vigselprogram nu... pust!

Jag har mest inhandlingar att göra... just ja, ska baka bröllopstårtan oxå... e helr rädd för det faktiskt..hur ska det gå???

Jag kommer oxå vara på vift nu.... kanske kommer in o tittar till er nånting i veckan :)

Ni som inte kommer vara här vill jag önska lycka till, va duktiga o tänk va mycket vi kommer ha o prata om sen...hihi *fniss*.

Good luck nu W2B....s!!!

Kramisar på er alla!

• Rockbröllop

Hej Allihop!!!

Fantastiskt det här... va?? Jag är fortfarande helt tagen, helt underbart!

Känner dock en liten tom känsla i själen, som att det bara sa pang så var det över.... nån fler som gör det?

Om en vecka ska vi i alla fall få åka bort tillsammans, det ska bli skönt!

Kram på er alla nyblivna fruar!

• Rockbröllop

Hej tjejjor... nu börjar deppigheten efter bröllopet lägga sig lite, har dock haft en tom känsla i hela själen sen bröllopet var slut!

Imorgon åker jag och maken *fniss* till Mallorca (Alcudia) på smekmånad. Vi bor precis vid havet i ett 4 stjärnigt hotell. 1 veckas häääärligt "rå om varann" semester! Mums...det ska bli sååå mysigt!

Återkommer med bröllopsbilder efter vår resa! Ha det så bra så länge kära 26 augusti 2006 tjejer!

• Rockbröllop

Helenkl: WOW...guuuu va fiiiiiina ni va!!! O vilka vackra bilder, jag måste oxå fixa!!!!

• Rockbröllop

Bridecilla:
    Tack, hihi.... ja, man fick känna sig nästan som en prinsessa för en dag :)

• Rockbröllop

Hallåå...nu var det längesen jag var här! Hihi... Kul o se att några hänger kvar här!

Ja du hanochjag.... vi kommer oxå på lite då och då att vi ju numera är man och fru...min man känns fortfarande konstigt o säga men jag ler varje gång jag får göra det!

Jag har inte fått nåt från skattemyndigheterna än!!!!! Det har gått mer än en månad nu... ringde dit o kolla innan vår bröllopsresa, bara så det inte blev galet med mitt efternamn på passet o.s.v. Alla ni verkar ju ha fått era???

SKA DET TA SÅN HÄR TID TRO?

Svar på tråden 26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)