Inlägg från: Rockbröllop |Visa alla inlägg
  • Rockbröllop

26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)

På mitt scema står:
    * Göra klart festprogrammen (sista finjusteringen)
    * Göra klart bordsplaceringskorten!
    * Prova klänningen
    * Boka tid för att M2B ska testa, prova ut sina kläder och hyra!
    * Beställa blommor.

Ungefär så..... hjälp, är det bara 33 dagar kvar nu!!! Hjälp..... svälj vad fort tiden gått!!!

• Rockbröllop

Madelyn:
    Vi har önskat oss bidrag till bröllopsresa, inga reaktioner...alla tycker nog att det är vettigt. Helst om man har nästan allt redan:)

Bröllopsdoft...åh jag har hittat en som doftar bröllop och helt ljuvligt! Sarah Jessica Parker...den är sååå fin och doftar underbart efter en liten stund! O så håller den lääänge.

M2B ska ha GIO.... ÄLSKAR DEN!!!

• Rockbröllop

Mi-is: Tack.. ja det va skönt med lite ledigt, ska ha mer sen. Blev lite skraj för jag släppte bröllopet nästan helt under veckan. Men...jag e tebax. Nu känner jag mig som den galna bridezilla jag va innan semestern :D:D:D

Madelyn: Vi resonerade som så.... önska sig saker känns ibland oxå dyrt. Vadå...vi hade velat haft en ny bil, tvättmaskin o sånt :D:D Därför kan det nog kanske va skönt för folk att samla pengar... om nu fler går ihop så då e det ju ingen som ser hur mycket man gett :)

O sen är det ju fortfarande upp till var och en vad man vill ge...vill någon ge presenter i form av prylar så är det ju helt fritt! :)

• Rockbröllop

Malllan...

Så tror jag alla känner, att man glömt nåt...o att det är nåt jätteviktigt dessutom! Tror vi får lära oss leva med det tills den stora dagen är här :D

• Rockbröllop

Min ska dom ta den 19:e...helgen innan. Tyckte det va sådär...men dom kunde bara då! Har ingen aning om vad dom ska göra...

Det blir säkert kul o bra...... :D

• Rockbröllop

Gomorron! Åh... igår ringde mamma efter att ha haft en massa problems med att sy på klänningen. Åkte ut med en oro i magen att nu ser den hemsk ut... mamma o jag kan vara väldigt oense om saker :D

Väl ute så var den inte alls som jag hade tänkt mig!! :( Blev så lessen, o så kan man inte visa det för att man absolut inte vill såra... hon e ju världens bästa o så himla snäll som orkar sy den till mig!!! Mamma har aldrig varit så noga som nu med att jag får klänningen precis som jag vill. Slutade med att jag blev kvar till kl 10 i går kväll och så hjälptes vi åt!

Nu är den mycket fiiiinare än jag nånsin kunde drömma om !!! ÅÅHHHH..... längtar efter att få börja sy i alla detaljer i klänningen!

Så från o va jättelessen till o bli jätteglad... ibland känner man sig bra psyco :D:D:D:D

Hur går det för alla!!!

• Rockbröllop

Jag vill oxå ha idéer på gastbok!!!

Fattar inte alls hur jag ska ha den... hjärnan e nog inte riktigt som den ska nuförtiden... :D:D

• Rockbröllop

Vilka bra idéer... blir mycket fototagning under kvällen i alla fall :)

Vet ni vad jag hann med på min lunch. Beställa ringarna... o så var jag in till blomaffären o beställde alla blommor!

Shit... trodde inte jag va så företagsam :)

• Rockbröllop

Haha...är i ett stim nu, ute efter underkjol med lite vidd...eventuellt med ringar. Finns det nån som vet ett bra ställe på nätet???

Kram på er

• Rockbröllop

Madelyn: Jag har köpt en korsett på ebay, får den i veckan nu...

Kostade 200 kr.. tänkte jag skulle ha den på Secret Box fotograferingen. Den håller ju in :D:D:D Nu när vi inte hade hunnit me all den träning vi hade planerat...fasen oxå!

Det kan ju kännas lite påklätt oxå tänkte jag:D

Svar på tråden 26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)