Inlägg från: HanOchJag |Visa alla inlägg
  • HanOchJag

26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)

madelyn låter som en toppen dag/kväll
    Ser verkligewn fram emot en eventuell möhippa. Är inte så himla säker på att det blir någon men tror och hoppas gör jag.
    Som många andra AUGUSTI för min/vår del
    Men man ska aldrig vara säker *hehe*

helenekl Men herregud sicken fotograf. Vilken tur att ni ändrat er

Thindris Jodå vi har pratat med våran präst och minnes jag inte helt fel så har bridecilla & M2b gjort det me

Mycket givande samtal och destobättre när hon verkar vara en toppen tjej/prästinna.

• HanOchJag

madelyn för oss blir ingångsmusiken - det vackraste och utgångs blir antagligen -you`re the inspiration. Som det ser ut nu iallefall

Ska iväg här och lämna barn alldeles strax, har ett VIKTIGT läkarbesök imorgon, sen ska jag in och shoppa på panduro tror jag, Dom har massa mysig rea *hehe* Och sen hem för att SYYYY.. Kanske ska in och köpa lite knappar och så oxå så man har allt.

Börjar bli lite mer pirr i magen nu när det närmar sig. Vi åker ju bort i vecka 30 och som det känns nu så sitter jag bara och grubblar över HUR mycket TID man förlorar på att åka på semester 1 vecka. Ska ju vara skönt att åka iväg. Inte kännas dumt. *ojoj*

• HanOchJag

Godmorgon tjejer
    Hoppas att ni får en bra och aktiv dag. Nu är vi en dag mindre mot målet
    Själv ska jag till sjukan, och får nog inte ett jota gjort idag. Kanske ioch för sig kan plocka med mig lite ljuslyktor. Hellre sitta med det där än ingenting ..*hmm funderar*

SÅ blir det nog. Får jag ju nåt gjort iallefall.

Ha en bra dag allesammans kram kram

• HanOchJag

vart köper du blommorna ifrån då??
    Jag vill hitta en sida där jag kan beställa blommor till ok pris. Till arrangemangen. Men vet ej vart

• HanOchJag

Bridecilla vilken butik var ni på. Jag har letat som en blå. Hittade en ursöt på duka, men en tjockis tant och gubbe men med en ljuslykta fram. Hmm.. Vet inte om det funkar. Annars så har vi inte funnit nåt. Allt är såå kråmigt och fjantigt.

• HanOchJag

Rockbröllop finns det någon sida för dom eller bara en butik? Jag ska oxå ha kallor lila sådanna

• HanOchJag

Bridecilla jadå kycklingfileerna var jag Dom är helt okej. Man får allt lite mer push i bh:n än innnan. Jag köpte mina på h&m för 129 kr.
    Dom kommer jag att ha i min korsett

• HanOchJag

Rockbröllop asså slemmiga och slemmiga vet jag inte om dom är Dom är ju lösa men ytskiktet är ganska skönt att känna på *hehe*
    När man har dom på sig så känner man inte av dom. Dom ger väl inte så där jääääättttte mycket lyft. Jag har i och för sig 75c/d. Så jag vet inte om det gör någon skillnad. Mor min säger dock att det blir ganksa stor skillnad. Så nåt måste dom ju hjälpa

Sitter och funderar på om jag ska ta med dottern på carolas konsert idag, Hon uppträder på trädgårdsföreningen. Så jag har nog en myskväll framför mig

• HanOchJag

vi är klara med bordplaceringen(gjorde klart den för ca 2 veckor sedan eller nåt) för oss var det nog ganksa lätt när vi väl satt igång. Vi satte klagmostrar osv tillsammans så dom kan få förpesta dagen för varandra och ingen annan *asg* Sen spridde vi ut dom som har mycket att säga om allt och gärna pratar i timtals tillsammans med dom som i vanliga fall kanske är lite tystare av sig, Så man får fart på folket. Barnen sitter vid slutet av ett bord. Och minstingarnas föräldrar sitter i närheten så inget krångel behöver uppstå.

Kanske hjälper er lite
    Vi hade dock "bara" 60 pers att oroa oss för. Men nu är det beskrivning av gästerna som tar kålen på mig. *skönt att man ska resa bort och inte ha med dator*

Ha en underbar söndag. Här bär det snart av till trädgårdsföreningen men tösen. Överasknings konsert med Carola Hoppas hon bli glader !!
    kram kram på er tjejer

• HanOchJag

Bridecilla festprogrammet har vi börjat på och skickat iväg till toastmastrarna för att dom ska kunna kolla igenom det och gå vidare. Men vigselprogrammet har jag inte ens tittat på Måste få tummen ut och pallra mig/oss iväg till masthuggskyrkan och låta psalmbok *orka*

Men men kan bli en skön promenad

Svar på tråden 26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)