Inlägg från: HanOchJag |Visa alla inlägg
  • HanOchJag

26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)

Hej tjejs. Här bubblas det på riktigt ordentligt

Tänkte kolla med er- jag ska och göra provuppsättningen imorgon. Men vet att det fanns en länk någonstans. Det var inte så att någon av er länkade för ett bra tag sedan?? *hoppas hoppas hoppas*

Nu blir det åter till symaskinen för att fixa lite till på M2bs rock

• HanOchJag

Bridecilla TAAACK så hemskt mycket sKönt att veta att man kan lite på bt *hehe*

PÅ tal om secretbox så gör jag en på torsdag Nervig. En tjejkompis som e grymmer på att fota ska hjälpa mig. Jag känner väl lite som er andra att man kanske inte är i bästa form ( efter att ha fött barn & operationsärr) MEEEN å andra sian. Det är ju mig han älskar oavsett hur jag ser ut. Och som jag ser ut nu är så jag kommer se ut under bröllopsdagen. SÅ HERE I GO

• HanOchJag

Godmorgon tjejer

Madelyn JAG hoppas oxå att det går bra idag *haha* är inte så nervig längre eftersom det är en kompis till mig som ska hjälpa mig. MEST orolig för att man ser ut som en flodhäst i kondom. Hmm. JA ungefär så
    Håller på här för fullt och plockar och städar så katterna har ett rent hem när vi är på semester Åker redan imorgon. DÅ ska jag få köra BIIILLL

Sitter i funderingar på om jag ska plocka med mig symaskinen och ta kvällarna till att fortsätta sy. Men kan inte riktigt bestämma mig. Känns som att jag skulle vilja släppa allt och lämna det hemma. Men så känner jag ju mig själv. Och plockar jag inte med det så finns risken att jag sitter och surar på mig själv över att jag inte tog med det.

Var och köpte morgongåva till M2b igår. Blir nog super duper fint.
    Har ju gjort en scrapbook till honom med tatueringsgåva i. Och jag tror han har SNOKAT,. Kändes som han försa sig igår om tatueringen. Hmm Men jag vet inte riktigt. Han är en BUSE min M2b..

• HanOchJag

Mi-is säger inte T-ordet för då kan det gå åt H-vete
    Min morgongåva till M2b är en scrapbook- jag älskar dig bok/ secretbox i ett. Lite foton från våran tid tillsammans och så ömhetsbevis. Massor med tack till honom för att han alltid finns där för mig genom sjukdom och annat. En av hans drömmar är att göra en tatuering och jag tog en hel sida i boken och skrev söta små saker och sen ett genomskinligt kuvert i mitten med en lapp i,.Runt kuveret så stod det tack för att du försöker uppfylla mina drömmar- här kommer 1000kr i startbidrag till DIN DRÖM. Och så att han kunde boka tid osv hos en tatuerare Hoppas att han blir glader som en spader för det *hehe*

Sen igår så köpte jag en kortbehållare där jag graverade in: Du & Jag 2006.08.26

(han ville ha nåt som han alltid kunde bära med sig och tänka på mig när vi inte är tillsammans. Så han får som han vill

Vad har du för funderingar på morgongåva? blir det någon?

• HanOchJag

Tack tack tjejer. Jag har suttit med ideen i över 1 år. Men inte fått tummen ut förräns förra veckan. Nu rinner orden bara ur mig *S*

Mi-is gör så Hoppas att det kommer bli uppskattat. Jag var oxå inne på ideen med manchettknappar. MEN man vill ju ge dom på morgonen efter men endå att han skulle ha dom under vigseln så då krasha det lite Roligare med nåt sånt här.

Tjejer. Det blev ingen secretbox idag Kompisen var tvungen att jobba över. Har börjat ett nytt jobb så jag förstår henne. Får ta det när vi är hemma från semestern istället. Trist. Men endå bra. Är sååå stressad idag. Och nu ska jag och fixa färgade linser till bröllopet. Har tid kl 12 Sen hem å packa det sista. uscha uscha vad man stressar.

• HanOchJag

Godmorgon tjejer Nu sticker vi iväg på semester. Ska bli såå skönt.
    KOmmer sakna ert tjöt men ser framemot timmar vid datorn när jag e hemma igen

Kram kram på er alla. Ha en underbar vecka

• HanOchJag

Hejs svejs tjejer. Nu är vi äntligen hemma igen. Kan säga att det inte gått många dagar utan att jag tänkt på bt och haft lusten att logga in här

Som sagt vi är hemma. men skadad fot och allt Berättar mer imorgon när jag hunnit läsa igenom allt och samla mig lite.

Ha en störtskön kväll. Krams

• HanOchJag

Hej hej tjejer. Har fortfarande inte läst igenom allt men hoppas att jag har ork och tid till det en dag här snart

JOOOO! Med min fot. herregud så klumpig man får lov att va då. Vi bodde ju på en camping uppe i järvsö. I ett litet 4bäddars hus och redan första kvällen så ramlar Shola (tösabiten) och skadar armen. Vi hade misstanke om att det var en eventuell bruten arm. På natten mån/tis så ska jag ut och P_I_S_S_A och ska gå ner för dom hela 3 trappstegen men ser inte ett hål i gräsmattan utanför och trampar snett på nåt vis. Blev sittande i en hög utanför medans M2b blir orolig och undrar hur det e med mig. Jag försöker nog lugna både honom och mig själv och säger att det är nog ingen fara. Ibland blir det så här men det går över. (Det enda som går genom skallen e att jag slitit loss mitt ledband i foten.... IGEN) Reser mig upp och somnar om. Dagen efter e foten blå grön och jag kan inte röra på 3 av 5 tår. *ajjaaj* Så det blev bara att åka till fabbo dokton med både mig och sholsan. Läkaren trodde att shola var det ingen fara me men jag hade nog mist EN benfraktur. Så det blev till röntgen. Usch usch usch. Kan säga att jag aldrig vart så nervös. Jag grina och hade mig för om jag fick gips så skulle jag ju ha det även den 26:e.
    MEN för att göra en lång historia kortare *hehe*
    Inget fel på min fot. En fruktansvärd hård stukning bara. Och nu är foten nästan normal igen. Så det blev varken gips eller rullstol som tar mig ner för altar gången. BARA jag SJÄLV

• HanOchJag

Semlann ni viger er i sankta birgittas kapell (röda sten) eller hur Vilken tid viger ni er? Vi är där kl 14:00. Verkar nämligen som att min blivande svärmors arbetskollegas dotter eller nåt ska viga sig där samma dag..
    Kanske till och med är du/ni.

Idag har jag vart och shoppat smink (700kr) partyfeets (90kr) dyrt va?! men det blir väl så när man väljer åhlens av alla ställen
    När jag väl kom hem så hade m2b bestämt att vi ska ut och äta romantisk middag så här 28 (eller vad det nu är ) dagar innan den STOOOORA dagen

Ska bli sååå underbart mysigt.
    Nää om man kanske då ska göra sig iordning. Krams på er alla.

Och STORT VÄLKOMNA till er alla nya (NI Är Så MÅÅÅNGA)

• HanOchJag

Godmorgon tjejs

Gårdagen bestod av att limma ihop risboxarna. M2b satt och berömde mig för att jag haft tålamodet till att göra allt så fint. Det roligaste var dock att trots att det var jag som suttit och pillat med dom så hade jag inte den blekaste om hur jag skulle limma ihop dom. M2b klista och pilla för fullt och fick snällt lära mig hur man skulle limma ihop dom *hehe* tror ni jag är BLOND eller

Imorgon är den efterlängtade secretbox-fotograferingen
    Ska bli såå skönt att ha det gjort. Idag betalas hotellrum och lokal. Skönt att ha det gjort.
    Smink och alla underkläder är införskaffade. Bara fixning av ögonbryn och ben som gäller inför imorgon.
    Ikväll bli detnog till att sätta sig och skriva namn på placeringskorten. Så är det gjort det mè!!

Thindris! Vi försökte fixa dom där fodralen till kamerorna. Köpte kameror på claes ohlsson. MEN dom är för små *gråter* Var har ni köpt kameror ifrån?? Och ska dom fodralen passa till ALLA engångs kameror??

I NEEED HEEEEEEEELP

Svar på tråden 26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)