26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)
madelyn,
med tanke på de snygga bilderna som du länkade här på dig och din klänning så är det väl ändå inte så att du direkt behöver banta ihjäl dig?
madelyn,
med tanke på de snygga bilderna som du länkade här på dig och din klänning så är det väl ändå inte så att du direkt behöver banta ihjäl dig?
madelyn,
har du bilder på din nya klänning?
Mi-is,
Det där med massage låter fantastiskt! Om inte du ger det till din m2b så kommer han säkerligen inte unna sig själv det! Du gav mig idén att göra detsamma med min m2b. Tack för det
madelyn,
Riktigt fin klänning! Kan tänka mig att du passar riktigt bra i den.
madelyn och Bridecilla,
Jo då, t-shirts här med! Just married text, vita med rosa respektive blå text. Har inte beställt än bara... (märks att vi hänger här på BT och får inspiration)!!
Och vidare så gäller även en klocka i morgongåva till min m2b här också.
Jag och Bridecilla har sedan länge förstått att vi alltid ska ha samma i allting. När vi någon gång (endast vid enstaka tillfällen) inser att här delar sig smaken ler vi lyckligt.
Ja, ja...helt ointressant jag vet
Mmm, jag åt god sesambakad lax (torrstekt och sen i ugn) till det hade jag gurksallad (lite creme fraiche, gurkbitar, citronskal, salt och peppar), avocado, oliver, minispenat och blandad sallad... riktigt gott!!!
Hallåååå tjejer!
Hoppas allt är bra med er!
Ja, precis 19 dagar kvar - helt sanslöst.
madelyn,
Oj, det där med datorn låter ju inte alls bra, det är att hålla tummarna så det ordnar sig snart!
ninno - 79,
Vilken möhippa! Jag tycker det var superkul att de kidnappade dig på sjukhuset, vilken grej
Själv har jag inte blivit hippad, än..men misstänker när
ankimattias,
Oj! Vilken ruskig otur! Se till att få bästa möjliga vård!
madelyn,
har du gjort din seecret box??
madelyn,
testar igen! Har du gjort din secret box ännu?
Heeej!!!
Nu är det Svensexa för fulla muggar med min m2b.
Vi gick ut på en morgonpromenad. Så gick vi in på SevenEleven. Väl därinne så åker en luva på honom av några av killarna. Utanför står 12 "skjutgalna" killar och väntar med vattenpistoler och sprutar ner honom...sedan kör dom in honom i en bil (fortfarande med luvan på så klart)...
Åhhh, de kommer säkert ha en toppendag.
Lustigt, men jag fick en tår i ögat när jag såg allt det där...en så stark känsla.
HanOchJag,
Hoppas din M2b och killarna också får det toppen. Roligt att det blev på samma dag för dem. Jag misstänker starkt att min är nästa helg...
"SECRET BOX" -gjorde jag igår! På underbara Clarion hotell i Stockholm. Vi var på sjätte våningen och det är fönster där från golv till tak!! Så fräsch och fri utsikt. Fotografen ERIKA GERDEMARK var helt fantasisk. En superhärlig tjej, mjuk, trevlig och lyhörd. Jag var fullkomligt avslappnad. Det var skiiiiitkul. Jag rekommenderar henne ifall någon vill göra det så här i sista sekund: www.gerdemark.se/wedding (se bakom tredje bilden från vänster)
madelyn,
Stå på dig! Det är ert bröllop och ni bestämmer precis om hur ni vill ha det! Berätta för dem att ni har valt barnfritt bröllop, och att det inte går att göra undantag för då vill flera...!
madelyn,
TYVÄRR - är det inte jag på någon av bilderna Då hade jag känt mig i form *ler*
Men tänker på dina utslag där - det är säkert för stress Min fotograf sa redan innan vi träffades att om jag skulle ha utslag eller liknande så var det lätt att ta bort på bilderna. Har du möjlighet till lugn och ro imorgon, stressa ner lite innan måndagen och fotograferingen??