Inlägg från: madelyn |Visa alla inlägg
  • madelyn

26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)

Rockbröllop,
    Ja det känns tryggt men jag vill ha lite inspiration från andra

• madelyn

Rockbröllop,
    Nej det ser bra ut- har ni vigselprogram och sånt som ska till kyrkan? Vem ordnar det?
    Jag har gjort schema för hela dagen..

07:00 Äta frukost med tärnorna (de sover hos ma & pa med mig) och göra oss i ordning.
    08:45 Åka till frissan med tärnorna
    09:30 Jag fixa håret och smink.
    12:00 Äta lite lunch
    12:30 åka ut till fotograferingsplatsen
    13-14:30 Fotografering
    14:30-15:00 Åka till kyrkan
    15:00 Vigsel
    15:30 Pusskalas på kyrktrappan.
    15:45 Åka till festlokalen.
    16:30 Mingel och välkomstdrink
    17:30 Incheckning för de gäster som ska övernatta
    18:00 Middag
    21:00 Rök och toalettpaus
    21:30 Kaffe, avec och bröllopstårta
    22:00 Första dansen, sen party!

Puuh, nåt jag glömt?

• madelyn

Ninno-79,
    Det här schemat är inte så mkt för min del utan mer för de andra inblandade, typ toastmaster och tärnor mfl.

• madelyn

Rockbröllop,
    Håller helt med- schemat blir lite som en kom-ihåg-lista för min del. Men mest för de andra, jag ska bara koncentrera mig på att gifta mig

• madelyn

Eppika,
    Jo dom e ju dyra- men jag tror att vi får dem i bröllopspresent av min svärmor

• madelyn

Thindris, Det e helt ok Det är ju det det här forumet är till för tycker jag- att man ska kunna låna tips och idéer från varandra

Nu är det typ 2 veckor kvar! Är det bara jag som inte är speciellt nervös? Visst- sockerdricka i benen men inte direkt nervös.. e jag helt konstig eller?

Ninno-79, Hur är det med din m2b? Jag förstår din oro, har själv e m2b som jobbar i lite farlig yrke...

Jag har iaf äntligen lyckats göra ett förslag på placeringskort, väldigt enkla och rena (hade först en idé om att det skulle vara lite annorlunda placeringskort men gav upp den idén eftersom jag inte kom på någon rolig idé )
    Inspirerades av Mich@els fina trycksaker, en kille som vistats här på BT en del förut.

• madelyn

Ida-maria,
    Låter som en kul svensexa!!

• madelyn

Aaaah, vad trött jag blir! Varför kan inte folk respektera att det är vårt bröllop och att vi har önskat att lämna barnen hemma...

• madelyn

Rockbröllop,
    Suck, min morbrors nya sambo vill ta med sig sin unge- som jag typ aldrig träffat! Jag sa nej till min mamma när hon frågade om det förut och nu fick jag ett sms (!!) av sambon där hon frågade om det igen...
    Jag känner mig skitdum och vill säga nej men tycker det känns svårt när hon lagt upp det som hon gjort. Samtidigt, säger vi ja till den här ungen så måste vi ringa andra som har ungar och säga att det är ok för dem att ta med sig dom oxå, (de som är från vår släkt iaf)
    USCH, vad jobbigt det känns...

Svar på tråden 26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)