Inlägg från: madelyn |Visa alla inlägg
  • madelyn

26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)

Tack tjejer!!! Vad gulliga ni är som förstår! Jag känner mig som värsta bridezillan som inte vill gå dem till mötes... känns som jag inte fick nåt val helt enkelt- säger jag nej så är jag elak och säger jag ja så känns det som att gränsen är överskriden, att då kan vi i princip lika gärna säga ja till alla som vill komma... oavsett bjudna eller ej.. suck, låter det knasigt?
    Jag vet inte hur jag ska göra. Jag vill säga nej, och samtidigt så känner jag att jag inte orkar ta tag i det utan bara känner för att ge med mig..

• madelyn

Bridecilla,
    Jag gillar din beskrivning av dagen- framför allt kl.16 med en näve ris i frillan

• madelyn

Trull,
    Wow, fina bilder- var det du på någon av bilderna?
    Jag e lite nervös själv, ska göra min secretbox på måndag och har börjat få konstiga utslag (förmodligen lite stressutslag) på kroppen och finnar i ansiktet

• madelyn

Tjejer, nu är det bara 13 dagar kvar!!!

• madelyn

Bridecilla,
    Jag embossade oxå festhäftena igår

helenekl och Blivande J,
    Vad roligt för er! Era hippor verkar ha varit lyckade även om vi inte fått veta så mkt om helenekl's hippa än

• madelyn

Mi-is och Linda&Magnus,
    Grattis vad roligt med era möhippor! Nu är väl alla här i tråden hippade va?

• madelyn

helenekl,
    Hahaha, rosa prinsessan
    Vilken kul möhippa!

Hörrni tjejer, imorrn är det dax för min secretbox-fotografering och jag e faktiskt rätt nervös! Stressutslag och lite småfinnig (självklart ska jag typ ha mens vilken dag som helst...) och lite småsvullen... jajaja, man kan ju hoppas på att hon kan trolla lite fotografen

• madelyn

Rockbröllop,
    Åh vad kul med en 2-dagars hippa!!!

Jag har nu gjort min secretbox- ska hämta bilderna nästa torsdag, är såå nyfiken på hur de kommer se ut! Det kändes iaf jättekul och Brigitte fick mig verkligen att slappna av! Jag tror och känner att bilderna kommer bli toppen!

• madelyn

helenekl,
    Nej jag hade bara ett set med underkläder- fast jag hade 2 BH'ar med mig. Vilket var bra för den som jag hade tänkt ha på mig blev inte alls bra för "bröst-bilderna" så det var tur att jag hade med mig en annan oxå!
    Jag hade vita strumpor med spets, strumpebandshållare, BH med spets och hotpants med spetskant- allt i vitt. Plus mina bröllopsskor, slöja, smycken och ett fint litet strumpeband med blå rosett som jag fått av mina kära vänner på möhippan
    Egentligen skulle jag haft med mig klänningen oxå men den var tydligen inte färdig hos sömmerskan
    Skitsamma, jag tror att bilderna blev bra ändå

• madelyn

Thindris,
    Wow, vilken hippa!!!

Svar på tråden 26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)