HanochJag:
En fråga till Dig!! Du syr alltså allt det där själv??? Jag brukar oxå sy lite, tänkte om jag kanske skulle ge mig på det oxå!!! Eller mamma... men hon har ju min brudklänning o sy!!
Vart har du fått mönster till den?? VAD DUKTIG DU ÄR!!!
Helenkl:
Min M2B har gjort en egen låt till mig (han är musiker) som han vill sjunga på bröllopet, men jag vet inte om jag fixar det, ska jag stå helt själv därframme när han sätter sig på sin pall för att spela gitarr o sjunga?! Då kommer jag tjuta ner mig totalt! VAD MODIG du är!! HElt otroligt, beundrar männiksor som är så duktiga!!
Mi-Is:
Vilken himla gullig kille du har, va??? Fantastiskt!!!
Madelyn:
Så du har aningar om hippa i helgen alltså?? Fniss..... :D:D:D
Ang. min hippa så exploderade en tjejkompis till mig igår, en utav tjejerna är med o vill bestämma fast hon inte är med i "planeringsteamet"... Allt är en väldigt lång historia men jag blev grymt sviken av henne för några år sen. Efter det har vi bara haft flyktig kontakt..
Känns så trist eftersom man vill att dom andra tjejerna, mina tärnor t ex ska ha denna tid som en rolig planeringstid o inte bli "störda" av sånt här, lätt att det blir tråkigt för dom då. Ja, jag vet inte... det blir säkert skitskoj ändå:)