Inlägg från: Rockbröllop |Visa alla inlägg
  • Rockbröllop

26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)

Bridecilla: Vet du...min korsett kommer därifrån, en vit...tjejen som har den på sig e grymt snygg med jorden sillistuttar...det har inte jag dåra:) Man får hoppas den sitter någorlunda fint ändå :D
    Fast jag köpte min på ebay, där kostade den 200 kr.... på elite kostade den typ 900:-....KAP va? :D:D:D

• Rockbröllop

Mi-is: Jag hade sista datum den 16 juli, i förrgår var det fortfarande 15 som inte svarat... men nu så. Vi bjöd 114 o bara 4 har tackat nej. Hjälp :) Känns kul att så många ville komma!

Idag är det 1 månad kvar hörrni........ hihiiiii.... pirr pirr. Sockerdrickan i skinkorna börjar göra sig påmind igen:D

• Rockbröllop

Tindris: Åååhå det låter helt fantastiskt, jag va utomlands över julen för nåt år sen, det var jätteskönt! Sen var vi utomlands över midsommar förra året...hmm det va inte lika kul :( Men, utlandet är ju alltid utlandet! SKÖNT!

Brasilien...häftigt, jag kommer nog aldrig så långt, jag e sjukt flygrädd så jag pallar nånstans 4 timmar... sen går det inte mer! Det e ungefär tiden man orkar känna sig lite berusad, VIIIN... hihi, blev helt nojjig när jag fick barn! Inte alls kul...

• Rockbröllop

Godmorron alla härliga tjejer!

Secret-box snack ser jag. Har inte gjort min än...det som känns lite pinsamt är att det är min systers x som ska göra den, han jobbar som fotograf. Känns nästan som att det blir jobbigare när det är nån man känner lite... Det som drar är ju priset, 500:-... Men man får väl stänga av skallen o "posa" :)

Sen måste jag prata om en sak.
    Jag o M2B blev lite sura på varann igår... jag tror att man börjar få lite nerver inför allt. Jag känner mig så jäää..la irriterad hela tiden. (Kan ju va att det är mensdax :() Men jag har kort stubin...o det känns så trist nu när man har allt härligt o se fram emot!

Hör det till saken eller e jag helt knäpp :(

• Rockbröllop

Bridecilla:
    Tack..behövde höra det där. Ja...latkorv som du säger :) Han har semester oxå o jag jobbar, o så tänker jag omvänt..hade jag vart ledig hade jag säkert hunnit med 1000 saker medan han va på stranden och slappa..GRRR! Men, man vet ju hur man funkar med varann..jag vet att han behöver lite push från min sida o säger inte jag något så händer inget. Sen är ju jag för stolt för att behöva vara tjatkärring...vill att han ska komma på saker själv!

Neee...tror att det tar rätt mycket på ens krafter o styra upp ett bröllop, och är man som jag driftig så är det lätt att bli förbannad när han inte hänger med. Man känner sig lite ensam med allt ansvar ibland :(

Dessutom så har min mor börjat härja om diverse släktingar från Finland som inte blivit bjudna o bla bla... så hon o jag blev oxå osams igår! Så igår va ingen bra dag :(

Men men.... det hör väl till detta "sväva på rosa moln syndromet" giftermål :D

Det ska väl inte vara alltför lätt heller... :D

• Rockbröllop

PaNic:

Ellerhur.... du har så rätt!! Hajjar inte varför man av artighet ska bjuda folk som inte brytt sig om mig de senaste 30 åren liksom...:(

Madelyn:

Ja, det måste vart nåt för det va allt annat än glatt på den fronten :( Fasen...
    Dom kommer ju knappast ändra sig för att man blivit gift, det e bara gilla läget o hänga upp sig på sakerna man faktiskt älskar mycket hos dom! O vem hittar en perfekt man?? Jooo...men visst tycker man dom oftast är perfekta sen att solen har sina fläckar......................:D Tur i alla fall att jag är perfekt :D:D:D:D:D

• Rockbröllop

Gomorron!

HanochJag: Va???? Gjort illa dig...neeeeej :( Berätta mer...

Tindris: Ja...latkorvar verkar vi ha allihopa, haha :D Skönt o höra att man inte är den enda som känner att man planerar mest i familjen :)

Madelyn: Hur gick det med dina underkläder förresten, blev det bh och hotpants? Jag har inte fått min korsett än...grrrr :(

Karra: Duktig tjej.... 8 cm!!!!!! Själv prova jag igår o tyckte klänningen blivit lite stor över magen...jihhooooo. Hur man nu kan bli lycklig över det :D:D

Annars så var vi o provade ut kläderna till M2B igår. MY GOOOOOOOD!!! Han va så vacker så jag fick tårar i ögonen! Hua...det blir nog ingen gråtfri dag för min del den 26:e. Han ska ha en lång frockcoat med vit väst och plastrong med mönster i..... västen är lite gräddvit. Lackskor o hela kittet....

Sen hade barnens kostymer kommit oxå... prova allt på dom igår, den minstas va lite stor så nu måste jag sy in lite.... Men mina hjärtan va söta dom va!!!!!!!!! Mamma hjärtat blidde så varmt!!!

Jag vill ha en sån MSN sida så jag kan lägga ut lite bilder, men jag tror jag e puckad för jag fattar inte hur det funkar. Ere nån som har MSN??? SOm kan vägleda mig...???

Oh shit va jag babblar hörrni.... :D

• Rockbröllop

Madelyn: Näej..inte fått än...har betalat o allt...känns lite surt faktiskt!! Men, jag får kolla med posten, den fick väl inte plats i brevlådan kanske... Ska ju ta sectret box bilder oxå ju...

Mi-Is: Precis så var det... såg hur han skulle stå där i kyrkan o lysa... hjärtat blev så varmt! O så inser man att de e på riktigt!

• Rockbröllop

Madelyn: Det är ju som sagt en bekant som tar fotona så vi ska ta det när vi båda känner att vi hinner...o så kanske man ska ha den förbenade korsetten...annars blir jag naken :D:D:D

Håller på o spar mina egna naglar men ska ändå göra dom innan...jag gör själv. Jobbigt men värt det....:) Många bäckar små var det ja.

• Rockbröllop

Godmorgon!

Buhuu.. jag fick min korsett igår... den va för liten!! Va? Dom sa att man skulle beställa storlek mindre än vad man brukar ha...men nu va den för liten för mig! :(

Trist... måste ut o leta som Madelyn! H&M får det bli... :D:D:D

Svar på tråden 26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)