Inlägg från: Eppika |Visa alla inlägg
  • Eppika

26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)

A, just det...gästboken måste jag dekorera och göra i ordning...

• Eppika

..hahaha...kom just på att vi inte bokat någon övernattning
    Ringde nyss hotellet och de hade en svit kvar *puh* Ibland ska man ha tur också

• Eppika

hahaha...här har vi en till vars motto är "det ordnar sig"...Visst blir man lite irriterad emellanåt, och känner att han också borde fixa och dona lika mycket som jag gör inför bröllopet...men man kan ju inte få allt. Och som sagt: det är ju tur att vi tjejer är perfekta

• Eppika

Åh, vad ni alla är pyssliga! Risboxar och allt... Har inte gjort något bröllopsrelaterat alls i helgen, men börjar känna lite pirr nu. Det är ju så kort tid kvar!!!! Sockerdricka eller var det champagne nu?!

En fråga till er som är träningskunniga: jag och m2b har varit ute och joggat 3-4 ggr i veckan sedan maj. Man tycker att midjemåttet borde minskat, men nej det har ÖKAT på mig!!!! Hur 17 kommer det sig!??? Vågar inte ens prova kjolen...kanske läge att göra det...så ev justeringar hinns med...

• Eppika

Min syster frågade om hon kunde få en kopia på gästlistan idag...jag undrar vad hon ska ha den till

• Eppika

Ida-Maria: nja...jag vet inte. Känns lite väl dallrigt för att vara muskler
    Nu blir det inget godis fram till bröllopet...får se om det ger effekt!

• Eppika

Thindris: Jag tog ett test men jag är inte gravid. Tur i oturen, för det känns som väldigt dålig tajming att bli gravid nu.

• Eppika

madelyn: ja, ibland hittar man även guldkorn på H&M

• Eppika

Rockbröllop: åh, vad tråkigt. får du inte byta? trist eftersom de sa att du skulle ta en storlek mindre
    Men som sagt, man kan hitta guldkorn på H&M

• Eppika

Ida: lät jättesnygggt med lila box. Kul att bliderna blev lyckade: Lycka till ni andra som ska fotas!

Mi-is: vi ska ha följande
    Ing: Bröllopsmarsch från Stora Tuna
    Utg: Brudmarsch till Per & Anna
    Psalmer: En vänlig grönskas 201, Se livet vill blomma

Svar på tråden 26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)