Inlägg från: madelyn |Visa alla inlägg
  • madelyn

26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)

Mi-is,
    Vilken snäll m2b du har! Jag vill oxå bli överraskad med hemlig resa

• madelyn

Rockbröllop,
    Nope, inga kalla fötter här inte ( i dubbeln bemärkelse!)
    Jag känner mig bara glad över det som ska hända!

• madelyn

helenekl,
    Åh de låtarna är hur fina som helst!!

• madelyn

helenekl,
    En kompis till oss ska sjunga Barry White's "You're my first, my last, my everything" (en låt som min m2b lyssnade mkt på i början när han träffade mig)

• madelyn

Hej tjejer!
    Jag blev hippad igår (hehe, mina misstankar var korrekta)
    En helt perfekt dag! Mina vänner är helt underbara!
    Ler varenda gång jag tänker på allt vi gjorde igår
    Ska berätta mer om hippan, just nu är jag fortfarande lite sliten efter gårdagen. Skriver mer imorrn

• madelyn

Grr, precis när jag hade skrivit nästan klart mitt inlägg om min möhippa så fick vi strömavbrott!!!

• madelyn

Jag blev alltså hippad i lördags och det var den bästa dagen nånsin! Så otroooligt roligt och jag har verkligen helt underbara vänner.

Blev utlurad först till Rålis (Rålambshovsparken) där mina 5 närmsta tjejkompisar hade dukat upp en fin picknick med champagne, jordgubbar och annat gott! Blev lite frågesport om min m2b och en massa fnissande hela tiden när jag inte kunde svara rätt på nästan nånting Mina snälla vänner gav mig en del bonusfrågor så att jag kom upp i så många rätt som de ville att jag skulle ha för att kunna få pris (de hade ett pris, som jag skulle få senare under kvällen)

Efter en timme kanske var det dax att gå, vi gick hem till en av tjejerna som bodde i närheten. Där serverades jag mer champagne och blev tillsagd att sätta mig på en ensam stol som stod mitt i ett ganska stort tomt rum...
    In kommer en kille, sätter på musik och börjar dansa sensuellt framför mig- jag tänkte ånej inte en strippa!!! Och 10 piniga sekunder senare började alla skratta och sa att han är här för att lära oss dansa salsa
    Puuhhh!!! Vilken tur tyckte jag
    Efter säkert en timmes svettigt dansande tackade han för sig och vi andra drack lite mer drinkar och babblade salsa
    Nån gjorde sig i ordning och duschade lite. Jag skulle få duscha senare om jag ville..
    Sen fick vi ta en liten promenad, till en skum källarlokal. Jag skulle få spela in en cd
    Åh vad vi skrattade, helt hemskt lät det (tyckte jag iaf!!) men kul var det!
    När vi var klara med cd'n åkte vi hem till en av tjejerna och jag fick en helt fantastisk middag serverad! Under middagen delades mitt pris ut- jag fick ett supersött strumpeband som jag velat ha länge
    Efter middag och att alla fått sminka sig och göras i ordning etc så åkte vi tillbaka till stan och in på Golden hits där jag var tvungen att sjunga karaoke Haha, bortgjort men samtidigt kom jag rätt lindrigt undan ändå under dagen
    Vi festade till sent på natten och jag kom hem lite full men väldigt lycklig
    En helt perfekt hippa för min del!

• madelyn

Till er andra som har sin hippa kvar- jag e nästan avundsjuk Det var såå himla roligt
    Blir så glad när jag tänker på hur mina vänner har planerat och fixat för min skull!

• madelyn

Rockbröllop,
    Ja det känns super att ha det gjort, för att det var så perfekt och kul. Samtidigt som det känns trist för att man vill ha det kvar och se fram emot det
    Jaja, kan inte äta kakan och ha den kvar

• madelyn

Jag trodde oxå augusti för min del.. men tji fick jag

helenekl,
    Vilken fotograf!! Vad bra att ni bytte!

Svar på tråden 26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)