Inlägg från: madelyn |Visa alla inlägg
  • madelyn

26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)

Mi-is,
    Glittriga ögon Jo tjena.. av alla tårar typ Jag kommer säkert inte kunna hålla mig för gråt under hela vigseln- är så otroligt känslosam. Börjar typ grina för absolut ingenting när det är vackert- tex vacker musik, vackra ord etc.

• madelyn

Mi-is,
    Ja jag har skor hemma redan, köpte dem för några veckor sen. Måste komma ihåg att gå in dom ordentligt! Du då?

• madelyn

Jag tänkte oxå köpa Partyfeet- tror att det kan va skönt att ha- även fast jag inte har så höga klackar.

• madelyn

ja det enda jag hoppas på är att jag ska hålla mig såpass lugn att inte gråten blir sådär jobbigt- att man inte flodgråter, snorar eller blir allmänt rinnig i ansiktet

• madelyn

Thindris,
    Ska ni ha egna löften?

• madelyn

helenekl,
    Jag har gett upp om egna löften.. ville ha det först, det är ju så romantiskt.. men har insett att varken jag eller min m2b klarar att avlägga egna löften under en sån känslosam situation

• madelyn

Thindris,
    Vi kommer nog göra samma sak vad gäller löftena, jag tycker att de du skrev är vackrare än de som man rabblar efter prästen! Just att man säger "jag vill älska dig" istället för "tager dig till min äkta man"
    Låter så gammalt på nåt sätt tycker jag.

• madelyn

HanOchJag,
    låter som en superfin secretbox!!!

• madelyn

HanOchJag,
    Vad synd med secretboxen- men å andra sidan att ta den efter semestern kanske är bra? Du är kanske mer utvilad och solbränd då?

• madelyn

37 dagar kvar nu hörrni..

Jag ska oxå sy ihop våra festprogram, är osäker på om jag behöver ha en annan slags synål till maskinen dock..

Svar på tråden 26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)