Inlägg från: Rockbröllop |Visa alla inlägg
  • Rockbröllop

26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)

Jaaa. såg Mi-is inlägg, undra om nån blir hippad i helgen??? Hihi.. tror inte att jag blir, alla verkar ha så jäkla mycket o göra o när jag läser mellan raderna när dom "pratar" lite för mycket så tror jag att det blir i augusti!

NERVÖÖÖST!! Vad tror ni andra? :D

• Rockbröllop

HanochJag:

En fråga till Dig!! Du syr alltså allt det där själv??? Jag brukar oxå sy lite, tänkte om jag kanske skulle ge mig på det oxå!!! Eller mamma... men hon har ju min brudklänning o sy!!

Vart har du fått mönster till den?? VAD DUKTIG DU ÄR!!!

Helenkl:
    Min M2B har gjort en egen låt till mig (han är musiker) som han vill sjunga på bröllopet, men jag vet inte om jag fixar det, ska jag stå helt själv därframme när han sätter sig på sin pall för att spela gitarr o sjunga?! Då kommer jag tjuta ner mig totalt! VAD MODIG du är!! HElt otroligt, beundrar männiksor som är så duktiga!!

Mi-Is:
    Vilken himla gullig kille du har, va??? Fantastiskt!!!

Madelyn:
    Så du har aningar om hippa i helgen alltså?? Fniss..... :D:D:D

Ang. min hippa så exploderade en tjejkompis till mig igår, en utav tjejerna är med o vill bestämma fast hon inte är med i "planeringsteamet"... Allt är en väldigt lång historia men jag blev grymt sviken av henne för några år sen. Efter det har vi bara haft flyktig kontakt..

Känns så trist eftersom man vill att dom andra tjejerna, mina tärnor t ex ska ha denna tid som en rolig planeringstid o inte bli "störda" av sånt här, lätt att det blir tråkigt för dom då. Ja, jag vet inte... det blir säkert skitskoj ändå:)

• Rockbröllop

Hahahahaaa..EPPIKA. Ja, tror faktiskt inte att man har gjort det... måste nog börja lägga in lite gliringar nu!!! :D

Jag ska ge secret box... min systers f.d pojkvän ska fotografera...brrrr, pino!!!

• Rockbröllop

HJÄLP...ere bara 50 dagar kvar? Fiii tusan, går det inte lite väl fort nu...

Ingen som fått kalla fötter än?? (Fast de e varmt :D:D:D )

• Rockbröllop

Hihi..vad kul Madelyn!! Berätta sen... :D:D:D

• Rockbröllop

Precis så känner jag oxå... har skjutit på mycket för att det varit så lång tid kvar. Helt plötsligt är det sju veckor kvar....PUST

Idag har jag i alla fall bokat tid för provuppsättning hos frissan. Jag känner henne så det blir lite mat hemma hos oss o bubbla lite om allt. :D

• Rockbröllop

Vad bra Helenkl...tänk vad hemskt om det är nån helt oseriös som förstör atllt ovh bara är ute efter ens pengar!!

Hujeda... bra jobbat tjejen!!!

• Rockbröllop

Ååååå va najs!!!! Va??? Låter som en kanonkväll Madelyn! Jaaa, jag klurar o klurar.... tror att det blir i augusti faktiskt!

Känns ganska skönt...

O jag har verkligen ingen aaaaaning om vad som ska hitta på!!! RÄDD.... :D:D:D

Men men, ni lär väl få veta!

Det e så härligt när alla är supernöjda med sina hippor, percis som det ska va!!! :)

• Rockbröllop

Helenkl: What??? Naken??? Fast det bestämmer man väl själv va? Hua... sicken snuskgubbe!! :(

Skönt o ha bytt!

Vad glad man blir när man lyckas spara in på grejer hörrni! Jag hade en fotograf klar, han skulle ta 3000 för bröllopsbilder och lite mingel på festen. (Min systers f.d. pojkvän, självlärd fotograf som gått lärling).
    Nu är det så att jag har en kompis som är jätteduktig på foton, hon har ju inhandlat sig en ordentlig systemkamera och träffat en kille som är grym på foton! Så nu ska dom fota heeeela dagen och bröllopsbilder helt gratis!!!! Känns jättebra!

Secretbox bilderna blir det syrrans f.d. som tar.... PINO. Min bästa kompis skulle följa med så man inte behöver ligga där o posera som en "Fibban" brud alldeles själv :D:D:D

Vet ni, här i min lilla stad, så var det 3 tjejer som tagit såna secretboxbilder till isna karlar och fotografen hade slängt upp dom i skyltfönstret! Vad jag förstått måste man väl fråga vederbörande om sånt, alltså har dessa tjejer ställt upp på det! WHIIIIII...jag skulle svimma! :D:D:D

• Rockbröllop

Hanochjag:
    Lycka till hos doktorn!
    Jag känner lite som du när det gäller semestervecka mitt i all planering! Vi åker till Kolmården med barnen nästa vecka och blir borta några dagar... några dagar kändes jätteskönt. Jobbigt om det skulle vart flera...:)

Bridecilla: Jag blev klar med mina personbeskrivningar i helgen, hade ju bara 112 st :( Fasen va det va omöjligt emellanåt!! Men jag gick tillbaka och tänkte på varje person, ochh sen lossna det bara...annars får man ta en paus o rensa skallen :)

Linda&Magnus: Din bukett låter jättefin....

Madelyn: Är du klar med dina festprogram tro?

Kraaaaaaaaaam på er, känns som det går farligt fort fram till den 26 augusti nu!!

Svar på tråden 26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)