Inlägg från: madelyn |Visa alla inlägg
  • madelyn

26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)

Jag har precis beställt fina t-shirts till mig och m2b för dagen efter bröllopet och till när vi ska åka på bröllopsresa
    Just Married står det på dom i silvertext

• madelyn

Mi-is,
    Låter inte alls snurrigt! Vad tror du om någon upplevelse då?

• madelyn

släpet går dessutom att fästa upp på kjolen, mycket dansvänligt

• madelyn

Mi-is,
    Tack tack

Bridecilla,
    Jo precis, en designerkompis till min blivande gjorde första klänningen och han blev rätt arg när jag inte tyckte att den var så som vi kommit överens om.. tråkigt men känns som det kvittar nu. Jag är jättenöjd med nya kläderna!!!

Och apropå secret box.. jag e inte heller direkt i toppform men ska försöka slimma till mig lite, jag har en dryg månad på mig

• madelyn

Trull,
    Tack, ja kläderna känns superbra och jag känner mig väldigt fin och samtidigt bekväm- VIKTIGT!!!

• madelyn

Trull,
    Din lunch lät jättegod!
    Själv åt jag räksallad

• madelyn

Thindris,
    Beställde dem från sessa.se, jättefina!

HanOchJag,
    Åh lycka till med secretboxen! Du får berätta sen hur det gick, jag e lite nervös inför min faktiskt..

• madelyn

Thindris,
    Ja min m2b vet om t-shirtarna.. lite synd egentligen, hade velat överraska honom.
    Mi-is,
    Halsbandet låter fint- är det Pilgrim? Låter nästan som det.

• madelyn

Mi-is,
    Jag älskar Pilgrim! Fast till bröllopet tror jag att jag ska ha pärlsmycken. Väldigt enkla. Kanske några pärlor som hänger i öronen och ett pärlarmband. Vet inte riktigt än.. min m2b tyckte att jag skulle ha nånting lite mer glittrigt, för att matcha ringen. (men han la snabbt till att pärlor oxå är fint ) Jag vet inte än- är lite kluven, jag tycker nämligen att pärlor är helt otroligt vackert och stilrent. Samtidigt kan det vara både stilrent och lite glammigt med nåt mer strass-aktigt (inte för mkt dock!)

Svar på tråden 26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)