Inlägg från: madelyn |Visa alla inlägg
  • madelyn

26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)

Och jag är på jakt efter underkläder till secretboxen!! Grr vad svårt. Nån som har bra nätbutiker att tipsa mig om?

• madelyn

Hmm.. jag hittade litegrann på Josefssons faktiskt.. men jag e samtidigt jättefånig med att inte kunna köpa på nätet när det gäller underkläder- vill ju gärna prova dem ordentligt.

• madelyn

Ida-maria,
    För min del är det lugnt ifall det blir linnen och trosor istället men det är mest att jag vill att det ska hålla in magen lite
    Torsoletter gillar jag men har inte hittat så många..

Spännande med secretboxen- jag e väldigt nervös nu inför min.. tänk om det inte blir bra foton och så har jag betalat massa pengar för det i onödan Jag e inte direkt vältränad nu, som jag trodde att jag skulle vara..

• madelyn

Brigitte tar 2900 för sin secretboxfotografering

• madelyn

Mallan,
    Man måste ju inte.. men jag tyckte det kunde va kul.. nu börjar jag få lite ångest eftersom jag inte tränat nånting innan som jag hade tänkt..

Jag tänkte ge boxen med korten till min man på morgonen efter bröllopet. Alltså som en slags morgongåva

• madelyn

Ida-maria,
    Nej jag har betalat handpenning, men betalar större delen av priset när jag fotograferar med henne.

Nu funderar jag på att ha bara BH och fina hotpants-trosor i spets och stay-ups till det.. det är jättefint med torsolette och strumpeband etc men jag hittar inga som blir fina på mina breda höfter

• madelyn

Ida-maria,
    Jag tänkte ta sånt som jag vet att jag passar i- så man känner sig bekväm och fin samtidigt

• madelyn

Rockbröllop,
    Låter bra- men jag vågar inte köpa sånt via nätet
    Jag kommer nog köra på ett spetslinne- har sett jättefina på H&M faktiskt och hotpants (oxå H&M) med spets-stayups
    allt i benvitt

• madelyn

Bridecilla,
    Hade ni 26 augusti som osa??

• madelyn

Jag hittade igår på Ordning & Reda en fin gästbok i beige med silverkant på sidorna (alltså silvret syns mest om man har boken ihopslagen, förstår ni hur jag menar? )
    Tänkte om man kunde kanske embossa vår fina stämpel på framsidan?

Här är böckerna- fast i andra färger (tyvärr ser man inte silvret på boksidorna)
    www.ordning-reda.com/ordning_new/imagebank/products/visa_full_image.asp

Svar på tråden 26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)