Inlägg från: madelyn |Visa alla inlägg
  • madelyn

26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)

Hej tjejer!
    Rockbröllop, Vad kul att din håruppsättning blev så bra!!!

Mi-is,
    Härligt att du hittade underkläder!
    Jag hittade äntligen en halterneck-BH i hudfärgat på Kappahl (REA!!) så nu har jag typ handlat in allt jag behöver, tror jag..

En jobbig grej- vår guldsmed som ska putsa upp våra ringar och även fixa en sten i min ring som är sprucken är på semester till nu på måndag och jag hade tänkt att ha ringen på mig på secretbox fotograferingen som är nästnästa måndag!!! Han kommer nog inte hinna fixa den, eller vad tror ni???

• madelyn

Föresten, nu är min m2b på svensexa
    De tog honom tidigt imorse.. undrar i vilket skick han kommer va när han kommer hem..?

• madelyn

Godmorgon tjejer!

Mi-is,
    Nej jag har inte lämnat in den än- ska göra det på måndag när han är tillbax från semestern. Men grejen är att både vigsel- och förlovningsringen skulle behöva slås ut lite (de sitter alldeles för tight nu) och sen lagning av en liten sten i förlovningsringen... tror liksom inte att han hinner det tills den 14:e? Men visst, jag kan ju vänta med att laga förlovningsringen tills efter secretboxen- det enda är att det känns som det blir kort om tid för honom då?

Min m2b kom hem typ vid 5 inatt och var glad- hans svensexa blev jättelyckad. De åkte sån där snabb gummibåt och badade på Centralbadet och sen var det fin middag och utgång. Han var jättenöjd.

• madelyn

Jag har funderat lite på det där med solbränna och kommit fram till att eftersom jag typ inte kommer hinna jobba upp någon solbränna så har jag bestämt mig för att det ska bli snyggare till brudklänningen att inte vara så himla brun

• madelyn

HanOchJag,
    Vad kul med secretboxen! Hur blev bilderna då?

• madelyn

Thindris,
    Ja det känns liksom lika bra
    Hinner ju inte jobba upp en bra solbränna ändå.. och sen när jag tittat på mkt brudbilder så tycker jag inte att det har varit så många som varit solbrända.

• madelyn

Mi-is,
    Jaaa, vad härligt!!! Jag längtar tills det är dax! Igårkväll låg jag och tänkte på en massa angående bordsplacering och dukning etc.. undrar om Skepparholmen kommer se mig som värsta bridezillan om jag ringer och vill bestämma hur dukningen ska se ut?

• madelyn

Mi-is,
    Har mailat och frågat..

• madelyn

Godmorgon tjejer!
    Har inte hunnit läsa igenom alla era inlägg sen sist- vår dator krashade i helgen Inte bra...
    Ninno-79, vad kul med möhippan!!

Hörrni, nu är det bara 19 dagar kvar!!!

• madelyn

HanOchJag,
    Jo tyvärr ligger programmet för vår hemsida där och jag har alla mappar till hemsidan där oxå
    Men vi får väl hoppas att de kan fixa datorn snabbt
    Bra tänkt att bränna över allt viktigt!

Svar på tråden 26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)