26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)
Rockbröllop,
Ja iaf hon som jobbade idag var riktigt snorkig! Usch, kändes som man var väldigt oviktig och fel eftersom strumpebandshållaren jag provade inte passade på mig!
Rockbröllop,
Ja iaf hon som jobbade idag var riktigt snorkig! Usch, kändes som man var väldigt oviktig och fel eftersom strumpebandshållaren jag provade inte passade på mig!
Rockbröllop,
Subbskaft ahaha
Men du har helt rätt- jag tycker att på ett sådant ställe som just underklädesaffärer ska man vara extra serviceminded och tänka på kundens bästa!
PaNic,
Tack!!! Vad gullig du är! Idag ska jag jaga vidare efter strumpebandshållare nån annanstans
HanOchJag,
Ja, en eloge till dig som tar på dig ett sånt stort projekt som att sy allas kläder! Urduktigt!!!
Tjejer- 18 dagar kvar! Sockerdricka sockerdricka
Ninno-79,
Visst är det härligt att man gör det! Jag gör fortfarande det när jag tänker på mina fina vänner som gjorde en helt underbar dag för mig
Mi-is,
Usch, jobbigt med bröllopsmardrömmar! Jag har tack och lov inte haft några på länge!
Blivande J,
Aha.. Kul, då kanske du blir hippad i helgen då
Mi-is,
Jag känner lite som du- på ett sätt ska det bli skönt när det är över samtidigt som jag e rädd att allt kommer gå över alldeles för fort!
Jag ska vara ledig vecka 34- alltså hela veckan inför bröllopet.
Ska bli skönt att få vila och bara ta det lugnt. (även om vi har en del saker inplanerade för dessa dagar också, så som vigselrepetition etc)
Jag e fortfarande kluven till hur jag ska göra med placeringskort? Hur har ni gjort? Vanliga kort eller nåt annat kul?
Mi-is,
Låter jättesnyggt! Hur embossar du namnen då?
Mi-is, Aha! Smart
17 dagar kvar- åh vad härligt det känns! Jag längtar så tills det är den 18 aug för då är det sista dagen på jobbet för min del!